۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

ال‌جی شرکت اتریشی ZKW Group را خرید

شرکت ZKW Group که در صنعت تولید چراغ‌های خودرو پیشگام در جهان است از طریق معامله 1.1 میلیارد یورویی با ال‌جی، یعنی بزرگترین یا به عبارتی سنگین‌ترین معامله تجاری در تاریخ ال‌جی، به نام این شرکت کره‌ای درآمد.

هیئت مدیره ال‌جی الکترونیکس در روز پنج شنبه گذشته تأیید کرد که شرکت پیشگام در تولید سیستم‌‌های چراغ جلو و روشنایی خودرو در جهان به نام ZKW Group را طی معامله‌ای به ارزش 1.1 میلیارد یورو به نام خود زده است. بنا بر این معامله تجاری، شرکت ال‌جی الکترونیکس 70 درصد از سهم ZKW Group را خریده و 30 درصد باقی مانده نیز توسط شرکت مادر LG Corp. خریداری شده است.

LG-ZKW-02

انتظار می‌رود این ادغام راهبردی منجر به تشریک مساعی بیشتر دو شرکت برای پیشگامی در زمینه چراغ و روشنایی خودرو در بخش قطعات خودرو شود. این شرکت پیشگام در فناوری در ویزِلبرگ اتریش واقع شده است و علاوه بر بازارهای اروپا، در بازارهای چین، مکزیک و امریکا نیز حضور چشمگیری دارد.

LG-ZKW-05

مدیریت کنونی شرکت ZKW Group را الیور شوبرت بر عهده دارد که مسئول تمامی عملکردهای این گروه در کل دنیاست؛ شرکتی که بیش از 9 هزار نفر پرسنل دارد. ال‌جی متعهد شده است که فرهنگ محیط کار و استقلال ZKW را همچنان گذشته حفظ کند. به ویژه این که تولید اتریش باید دست کم 5 سال آینده بدون تغییر باقی بماند.

LG-ZKW-03

LG-ZKW-04

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید