۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

ال‌جی G7 ThinQ در راه است

جدیدترین تلفن هوشمند و پرچمدار ممتاز ال‌جی با نمایشگر روشن‌تر، دوربین فوق‌العاده بهتر، صدای بسیار بلندتر و امکانات هوشمند مصنوعی مفیدتر به زودی به بازار جهان می‌آید.

عرضه جهانی تلفن هوشمند G7 ThinQ این هفته در بازار وطنی خود، کره جنوبی، آغاز می‌شود و در مدتی کوتاه پس از آن، در بازارهای اصلی آسیا، امریکا و اروپا عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند دو هفته پیش به طور رسمی معرفی شد و اولین تلفن پرچمدار ال‌جی در خانواده G با قابلیت‌های هوش مصنوعی محسوب می‌شود. علاوه بر این، با امکانات جدید بسیار زیادش برای مشتریانی طراحی شده است که به دنبال یک تلفن هوشمند ممتاز و تمام‌عیار از هر نظر هستند؛ تلفن هوشمندی که تا چند سال بعد هنوز هم کارایی داشته و امکاناتش به‌روز و پیشرفته باشد.

LG-G7-Beauty-Shot-03

ال‌جی G7 با پرسرعت‌ترین تراشه موبایل کوالکام اسنپدراگون 845 اجرا می‌شود و از نمایشگر بسیار روشن Super Bright Display برای نمایش رنگ‌های زنده و واضح و روشنایی یکهزار نیت، که حتی در روشن‌ترین نور محیط نیز قابل خواندن است، بهره می‌برد. نمایشگر 6.1 اینچ +QHDبا وضوح 1440×3120 پیکسل با نسبت تصویر 19.5:9 از نوع FullVision به نوعی در قاب گوشی جای گرفته است که به راحتی با یک دست می‌توان با آن کار کرد.

LG-G7-Beauty-Shot-01

بلندگوی Boombox با محفظه رزونانس بزرگ دو برابر صدای باس قدرتمندتری نسبت به تلفن‌های هوشمند دیگر تولید می‌کند؛ حتی وقتی روی یک چوب یا سطح فلزی قرار بگیرد قدرت صدایش چندبرابر می‌شود. استفاده از مبدل صوتی چهارگانه آنالوگ به دیجیتال های-فای یا  Hi-Fi Quad DAC و   DTS:X و همین طور جک صوتی هدفون باعث می‌شود ال‌جی G7 ThinQ  به تلفن هوشمندی مبدل شود که انتخاب همه شیفتگان موسیقی و صداست.

LG-G7-in-Action-06

دوربین جدید 8 مگاپیکسل در جلو و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسل در پشت به طرز چشمگیری کیفیت تصویر را بهتر می‌کند و لنزهای زاویه گسترده در پشت و جلو می‌توانند تعداد نفرات بیشتر و منظره وسیع‌تری را در قاب تصویر جای دهند. نکته جالب‌تر این است که قابلیت AI CAM (دوربین هوش مصنوعی) به صورت خودکار نماها را بر اساس موضوع سوژه بهینه می‌کند و دوربین بسیار روشن Super Bright Camera سوژه‌های کم‌نور را بدون ایجاد نویز یا دانه‌دار کردن تصویر تا چهار برابر روشن‌تر می‌کند. ال‌جی G7ThinQ  اولین تلفن هوشمند در بازار است که به Google Lens مجهز شده است. همان طور که در کنفرانس گوگل با عنوان Google I/O به نمایش گذاشته شد، گوگل لنز امکانات هوش مصنوعی قدرتمند و امکانات بصری کامپیوتر را به گوشی می‌افزاید و به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را مشاهده کنند و وظایف مفیدتری را تنها از طریق دوربین تلفن همراه خود انجام دهند.

LG-G7-in-Action-04

ال‌جی G7 موتورخانه هوش مصنوعی در یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود. جی 7 اولین تلفن هوشمندی است که از کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant Key) برای دسترسی سریع و آسان به گول لنز و دستیار گوگل بهره می‌برد. کلید دستیار گوگل خیلی سریع‌تر و با مزاحمت کمتری در مکان‌های عمومی نسبت به گفتن عبارت “OK Google” عمل می‌کند و شیوه‌ای آسوده برای انجام کارهای بیشتر نسبت به صدا کردن گوگل در گذشته به شمار می‌رود. سیستم تشخیص صدای خیلی دور (Super Far Field Voice Recognition) با عنوان اختصاری SFFVR می‌تواند فرمان‌های صوتی را از فاصله 5 متری تشخیص دهد. ال‌جی G7  عملکردی دو برابر ساده‌تر از یک بلندگوی هوشمند خانگی دارد. هر جای اتاق که باشد به درخواست‌ها گوش کرده و به آنها پاسخ می‌دهد.

LG-G7-in-Action-05

ها جئونگ اوک، معاون ارشد و رئیس بخش کسب و کار شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی می‌گوید: «ال‌جی G7 ThinQ تلفن هوشمندی با امکانات بنیادین قوی است اما چشمگیرتر از همه، امکانات کاربردی و همگام هوش مصنوعی در آن است که راحتی کاربر را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. ما اطمینان داریم که وقتی مشتریان فواید هوش مصنوعی در یک تلفن هوشمند را خودشان از نزدیک تجربه کنند، فوراً متوجه خواهند شد که چطور ال‌جی G7ThinQ  می‌تواند قعالیت‌های روزمره آنها را بهتر کند.»

LG-G7-in-Action-02

قیمت این تلفن هوشمند و زمان عرضه آن در کشور متعاقباً اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید