۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

ال‌جی +V30؛ مجهز به بهترین نمایشگر برای مهیج‌ترین بازی‌های اندروید

ال‌جی +V30 با خطوط یکپارچه و قرینه با نسبت صفحه ۲:۱ به آسانی در دست شما قرار می‌گیرد و شما را جذب خود می‌کند.

لایه رویی برجسته دستگاه از آن در برابر لکه محافظت می‌کند، این گوشی دارای گواهی IP68 است و «آزمایش سقوط از ارتفاع *استاندارد نظامی ایالات متحده (MIL STD-810G) را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

صفحه نمایش ۶٫۰ اینچ QHD+ OLED FullVision
صفحه نمایش بزرگتر، بدنه کوچکتر؛ پیکسل‌های ال‌جی +V30 همه را شگفت‌زده می‌کند. صفحه ‌نمایش OLED انقلابی ال‌جی از پلاستیک دارای انعطاف‌پذیری بیشتر با دقت رنگ بی‌نظیر بهره می‌برد. صفحه نمایش ۶ اینچ ال‌جی +V30 با ترکیب فناوری FullVision باعث واقعیت ‌بخشیدن به تجربه بصری شما می‌شود.

02_V30_Oled-fullvision-display

Haptic؛ لمس با حس کلید واقعی
از بازخورد لرزشی برای دقت بیشتر استفاده کنید. بازخورد لرزشی باعث تبدیل خریدهای اینتزنتی، تنظیم دقیق دوربین و اعلان‌ها به تجربه‌ای کامل می‌شود.

12_V30_Haptic
بازی Fortnite این روزها به بزرگترین بازی رایگان تاریخ کنسول‌ها تبدیل شده است. این بازی با وجود رایگان بودن، در یک ماه فقط 223 میلیون دلار فروش درون شبکه‌ای داشته و همین نکته نشانه استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان بازی است. با V30 پلاس تجربه تصویری بهتری از Fortnite داشته باشید. این بازی مهیج به زودی برای سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با ال‌جی  V30 پلاس از بازی Fortnite نهایت لذت را ببرید.

۱ نظر

امین ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

با سلام
میخواستم بپرسم زمان عرضه اپدیت اندریود برای گوشی v30+ در ایران در چه تاریخی عرضه میشه؟

مهدی ۹ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

این سئوال منم هست.

نظر دهید