۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

با کولر گازی Dual Inverter ال‌جی، کمتر انرژی مصرف کنید اما بیشتر خنک شوید

شرکت ال‌جی با موتور فوق‌العاده Dual Inverter در کولرهای گازی خود مشکلات موتورهای معمول در زمینه کارایی، بهره‌وری و تولید صدا را حل کرده و علاوه بر ۴۰ درصد انرژی بیشتر تا ۷۰ درصد در میزان انرژی مصرفی شما صرفه‌جویی کند.

در این محصول موتور Dual Inverter به گونه‌ای طراحی شده است تا با توجه به میزان دمای هوای اتاق، قدرت موتور را تنظیم کرده و درنهایت باعث می‌شود هزینه کمتری بابت مصرف انرژی بپردازید. همچنین قدرت این موتور نیز نسبت به نسل قبل افزایش یافته است. این موضوع باعث شده نه تنها قدرت خنک‌کنندگی کولر تا ۴۰ درصد افزایش یابد، بلکه هوای سرد به نقاط دورتری پرتاب شده و به سرعت کل اتاق را فرا بگیرد. خود موتور نیز به گونه‌ای طراحی شده تا از سر و صدای اضافی در هنگام کار کردن بکاهد. این طراحی خاص توانسته تا ۴۰ درصد صدای موتور اینورتر دوگانه را کاهش داده و بدون آنکه متوجه روشن بودن آن شوید، به کار خود ادامه دهد.

lg-ra-mat-may-lanh-dual-inverter-tiet-kiem-dien-len-den-70-gia-tu-195-trieu-dong-RTIG6S

به خاطر استهلاک کم قطعات موتور و طراحی ویژه ال‌جی، این موتور نیز مانند سری قبلی اینورتر تا سال‌ها با نهایت کارآمدی و کیفیت همراه شماست و نگرانی شما بابت هزینه‌های تعمیر و تعویض را برطرف می‌کند. ال‌جی برای اطمینان خاطر مشتریان خود این موتور را تا ۱۰ سال گارانتی کرده است و بابت کارایی آن به شما تضمین می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید