۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

زندگی ساده‌تر با محصولات ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی

نمایشگاه اینوفست ال‌جی نشان داد با لوازم خانگی ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی زندگی ساده‌تر می‌شود.

نمایشگاه اینوفست بعد از چندین توقف در کیپ تاون آفریقا و کن فرانسه بالاخره به آسیا رسید و از 23 تا 25 آوریل در پارک علم جدید ال‌جی در سئول کره جنوبی در حال برگزاری است.

بیش از 250 نماینده از ال‌جی، شرکای فروش و توزیع و همین طور اصحاب رسانه از سراسر منطقه در رخداد امسال شرکت می‌کنند. مضمون نمایشگاه امسال An Invitation to the AI Home That Thinks of You (به معنی دعوت به خانه هوش مصنوعی که به فکر شماست) در نظر گرفته شده است.

در نمایشگاه امسال تنوع بالایی از لوازم خانگی مجهز به هوش مصنوعی که با پلت‌فرم‌های جهانی مانند آمازون الکسا و دستیار گوگل سازگار هستند به نمایش گذاشته شده است. میهمان ویژه می‌توانند خودشان را در محیط طبیعی خانه حس کرده و تجربه کار با این محصولات را داشته باشند.

InnoFest-Asia-02-1024x598

هر کدام از نمایشگاه‌های اینوفست ال‌جی (LG InnoFest) محصولاتی را به نمایش می‌گذارند که خاص همان منطقه هستند و برای رفع نیاز مشتریان بومی و طبق سلیقه آنها در بازارهای بومی تولید شده‌اند. اینوفست آسیا اولین فرصت برای نمایش گالری ابتکارات جدید ال‌جی در پارک علم ال‌جی به مخاطبان بین‌المللی از زمان بازگشایی رسمی این مکان در سال جدید است.

در بخش LG ThinQ Zone داخل گالری ابتکارات ال‌جی (Innovation Gallery) یک اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق شست‌وشو و سرویس بهداشتی شبیه‌سازی شده که انواع محصولات ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی را در خود جای داده است.

بازدیدکنندگان نه تنها می‌توانند ببینند که چطور محصولات ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی قادرند زندگی روزمره خانواده‌ها را بهبود دهند بلکه اول از همه خواهند توانست کار با روبات‌های صنعتی که برای مصارف فرودگاه، هتل و سوپرمارکت‌های درجه یک تولید شده‌اند را به تجربیات خود بیافزایند.

InnoFest-Asia-03-1024x590

در اتاق نشیمن شبیه‌سازی شده، کاربران می‌توانند از قابلیت تشخیص صدا در تلویزیون OLED ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی برای کنترل صدا، تغییر کانال و خیلی کارهای دیگر استفاده کنند. کنترل صوتی لوازم خانگی از طریق تلفن هوشمند ال‌جی V30S ThinQ و بلندگوی LG ThinQ امکان‌پذیر است که هر دوی آنها از دستیار گوگل برای انجام وظایف از راه دور و بخش‌های دیگر خانه پشتیبانی می‌کنند.

InnoFest-Asia-04-1024x639

میهمانان می‌توانند تجربه کار با لوازم خانگی ال‌جی را برای شست‌وشوی لباس داشته باشند؛ مانند ماشین لباسشویی TWINWash، ماشین خشکشویی و مراقبت از لباس Styler که در کنار هم برای مدیریت سریع کمد لباس‌های شما با یکدیگر همکاری می‌کنند. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند منوهای غذایی خود را بر حسب مواد خوراکی موجود در یخچال حتی بدون باز کردن درب آن و مشاهده داخل یخچال تهیه کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند ببینند که چطور فرهای هوشمند ال‌جی به صورت خودکار تنظیمات پخت غذا را بعد از دریافت منوی غذایی از یخچال انجام می‌دهند.

InnoFest-Asia-05-1024x696

سه روبات مفهومی گارسون، باربر و فروشگاهی ال‌جی لوازم هوشمند را به مرحله جدیدی ارتقا داده‌اند. این روبات‌ها در بخش LG CLOi Zone که از روی نام روبات ال‌جی اقتباس شده به نمایش گذاشته شده‌اند. روبات‌های کمک‌رسان ال‌جی که هنوز در حال تولید هستند توانایی روبات‌ها در بخش خانگی و صنعتی را نشان می‌دهند. ورود ال‌جی به صنعت روبات‌های تجاری با تولید روبات‌های فرودگاهی راهنما و روبات نظافتچی شروع شد که از ماه جولای سال گذشته با یک دوره آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی اینچئون کره جنوبی در معرض عموم قرار داده شدند.

هان چانگ هی، معاون مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی، می‌گوید: «نمایشگاه ال‌جی اینوفست فرصتی عالی برای معرفی محصولات منحصربه‌فرد هوش مصنوعی ال‌جی به شرکای ما در بازارهای اصلی است. فناوری هوش مصنوعی به سرعت بخشی از دنیای ما خواهد شد اما تشخیص مقدار سرعت این تحول هنوز برای بسیاری از مشتریان قابل درک نیست. نمایشگاه اینوفست به ما امکان می‌دهد شرکای خود را که هر روز با مشتریان بومی سر و کار دارند وارد این صنعت کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید