۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

شله‌زرد و آش رشته خوشمزه در افطار ماه رمضان با مایکروویو سولاردام ال‌جی

حلول ماه میهمانی خدا بر تمامی مسلمانان گرامی مبارک.

پیشنهاد ال‌جی به شما روزه‌داران عزیز ایرانی در ماه مبارک رمضان: شله‌زرد، آش رشته افطار و حتی قورمه‌سبزی شام را به مایکروویو سولاردام ال‌جی بسپارید.

ماه مبارک رمضان فرا رسیده است و بانوان مسلمان با شرایط ویژه‌ای روبرو شده‌اند. تهیه غذا با دهان روزه و جلب رضایت خانواده موضوع مهمی است. دوست داریم طبخ غذا آسان باشد، وقت کمتری از ما بگیرد، از سلامت غذاها و تازگی‌شان مطمئن باشیم و تنوع غذایی… و صد البته دلمان می‌خواهد سفره افطاری را نیز برای عزیزانمان رنگین بچینیم و کمی هم مراقب هزینه‌ها باشیم.

ماه روزه، ماه دعا و نزدیکی با خدا فرصت بزرگی است تا زمان بیشتری را برای امور معنوی و جذب برکات آسمانی صرف کنیم، اما در این میان کودکان هم هستند که باید به نیازهایشان توجه داشته باشیم و وعده‌های مناسب و سرشار از مواد مغذی برایشان تهیه کنیم.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۲۸_۰۹-۳۹-۴۸

چالش‌های یک همسر دلسوز،‌ یک مادر مهربان و یک کدبانوی نمونه همواره مسائلی بوده‌اند که شرکت‌های ال‌جی و گلدیران به آن‌ها اندیشیده و خود را متعهد دانسته‌اند تا با عرضه محصولات جدید و فناورانه نیازهای بانوان را برآورده کنند و طعم یک زندگی دلچسب و پرآرامش را برایشان به ارمغان آورند.

مایکروویو‌های سولاردام ال‌جی با چنین هدفی در بازار ایران عرضه و با پشتیبانی شرکت مشتریان گلدیران تضمین شده‌اند. چندین گزینه متنوع پخت شامل مایکرو،‌ گریل ذغالی، کانوکشن و فر نوری به همراه برنامه‌های پخت متنوع ایرانی، سولاردام را به محصولی ایده‌ال برای آشپزخانه‌ها تبدیل کرده است.

پخت با سولاردام فرصتی است تا سفره افطار را به اتفاقی هیجان‌انگیز با انواع دسرها، پیش‌غذاها و غذاهای اصلی تبدیل کنیم. رنگین‌کمانی از مواد طبخ شده طبیعی و سالم که در زمانی کوتاه آماده شده و کدبانوی ایرانی با افتخار می‌تواند در کنار آن، لذت روزی حلال را با معنویت دعای افطار تجربه کند.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۲۹_۱۴-۱۹-۲۸

۱ نظر

نوشزاد ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ پاسخ

خیلى افتضاح توضیح مى دین

نظر دهید