۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

هشدار ال‌جی: فریب سودجویان در شبکه‌های اجتماعی را نخورید!

هشدار ال‌جی به کاربران عزیز در مورد صفحات جعلی با نام این شرکت در شبکه‌های اجتماعی

تهران، 19 اردیبهشت 1397- در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر ایجاد کانال‌ها و گروه‌های جعلی توسط افراد سودجو و کلاهبردار مبنی بر کسب درآمد آزاد از طریق شرکت ال‌جی در شبکه اجتماعی تلگرام، بدین وسیله شرکت ال‌جی  در ایران ضمن تکذیب اخبار مذکور اعلام می‌دارد هیچ کانال یا گروهی تحت این عنوان در شبکه‌ اجتماعی تلگرام ندارد. افزون بر این، تمامی مراسم‌ها، قرعه‌کشی‌ها، جشنواره‌ها و سایر رویدادهای ال‌جی تنها از طریق وبسایت رسمی این شرکت و صفحات تأیید شده در رسانه‌های اجتماعی که در سایت www.lg.com/ir ذکر شده‌اند اعلام می‌شود.

241e00b4-ca3a-4f9d-b99e-9132f8e3e81f

ال‌جی ضمن محفوظ دانستن حق پیگیری سوءاستفاده از نام این شرکت در شبکه‌های اجتماعی، از تمامی مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان این شرکت تقاضا دارد مراقب سودجوئی‌های احتمالی صفحات جعلی مذکور باشند.

با توجه به گسترش و فراگیر شدن رسانه‌های اجتماعی، برخی از افراد سودجو که اقدام به ایجاد کانال‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون می‌کنند، برای افزایش تعداد کاربران خود به صورت غیرقانونی، بدون مجوز رسمی و با جعل عنوان برندهای معتبری نظیر شرکت ال‌جی الکترونیکس جشنواره‌هایی ایجاد می‌کنند که هیچ کدام رسمیت ندارند و تنها در جهت اغفال کاربران شبکه‌های اجتماعی طراحی می‌شوند.

photo_2017-02-08_06-21-26-e1486522447306

با علم به این موضوع، ال‌جی قویاً به شما توصیه می‌کند که تنها از طریق کانال‌ها و شبکه‌های رسمی اعلام شده از سوی این شرکت اخبار ال‌جی در مورد جشنواره‌ها را پیگیری کنید تا مورد سوء استفاده کانال‌ها و شبکه‌های متخلف و جعلی قرار نگیرید. شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران به شما هشدار می‌دهد که در صورت متضرر شدن مشتریان، هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

شما هم اکنون می‌توانید با پیوستن به کانال‌های رسمی ال‌جی از آخرین اخبار تکنولوژی و فناوری در بخش‌های مختلف ال‌جی باخبر شوید، از جشنواره‌های جاری و آتی ال‌جی اطلاع پیدا کنید، فیلم و تیزر محصولات پیشرفته و جدید ال‌جی در بخش موبایل، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی و غیره را مشاهده نمایید. علاوه بر این، عکس محصولات و صدها اطلاعات کاربردی دیگر نیز در این کانال‌ها قابل دسترسی است.

ضمناً، علاوه بر وبلاگ‌ رسمی ال‌جی (www.lgblog.ir)، وب‌سایت رسمی ال‌جی (www.lg.com/ir)، می‌توانید با عضویت در اینستاگرام ال‌جی به آدرس https://www.instagram.com/iranlge/ و صفحه اینستاگرام ال‌جی موبایل به آدرس  www.instagram.com/lgmobile.ir هوادار ما باشید. از طریق لینک تلگرام تعریف شده به رنگ آبی در بالای صفحه اینستاگرام ال‌جی و یا آدرس https://telegram.me/iranlge و همین طور آدرس کانال تلگرام ال‌جی موبایل www.telegram.me/lgmobileir اخبار شرکت ال‌جی در ایران را دنبال کنید.

این را هم اضافه کنیم که صفحه رسمی اینستاگرام ال‌جی و ال‌جی موبایل یکی از صفحات مورد تأیید و رسمی اینستاگرام است که می‌توانید آن را از صفحات جعلی و غیرمعتبر متمایز کنید.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید