۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

وب سایت شهر سخت افزار: مقایسه شانه به شانه LG G7 ThinQ با iPhone X

جدیدترین پرچمدار ال‌جی یعنی G7 ThinQ به تازگی معرفی شده است.. برای بسیاری علاقه‌مندان جالب است که محصول جدید ال‌جی با یکی از بهترین‌های بازار مقایسه شود.
وب سایت شهر سخت افزار در مقاله ای ال جی G7 ThinQ را با اپل iPhone X مقایسه کرده است. آنچه در ادامه خواهید خواند گریده ای از این مقاله است:

ال‌جی پرچم‌دار جدید گوشی‌های هوشمند خود را به نام LG G7 ThinQ در نیویورک عرضه کرد. LG G7 ThinQ اولین گوشی هوشمندی است که صفحه نمایش آن شبیه iPhone X است.

شرکت‌های دیگری همانند اسنشیال، هوآوی و شرکت‌های چینی در ماه‌های اخیر گوشی‌های هوشمندی با صفحه نمایش شبیه iPhone X ارائه کرده بودند اما گوشی جدید ال جی بهترین آن‌ها خواهد بود و از آن مهم‌تر اینکه به‌صورت گسترده‌، همانند iPhone X در اکثر نقاط جهان در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

صفحه نمایش LG G7 ThinQ در بالای خود دارای یک بریدگی یا ناچ است که این آن را بسیار شبیه iPhone X می‌کند. در ساخت بدنه این گوشی همانند سایر گوشی‌های پرچم‌دار، از شیشه و آلومینیوم استفاده‌ شده است و حاشیه صفحه نمایش آن کم و اندازه آن 6.1 اینچ است و نسبت صفحه نمایش به بنده آن بالا است. ال جی سعی نکرده است همانند اپل فاصله صفحه نمایش را بدون حاشیه کند. برخلاف iPhone X که پایین صفحه آن لبه‌ی بسیار باریکی دارد، درگوشی LG G7 ThinQ مقداری لبه وجود دارد. البته در بالای صفحه نمایش لبه‌ها از بین رفته و فضای عمودی فراوانی ایجادشده است و در وسط آن فضای ایجادشده نیز دوربین جلویی و سایر تجهیزات وجود دارد.

21

در ناچ گوشی جدید ال جی دوربین جلویی وجود دارد و البته که یک گزینه برای استفاده از تصویر صورت برای آنلاک کردن گوشی وجود دارد اما این موضوع با فنّاوری تشخیص 3 بعدی چهره که اپل استفاده می‌کند و روش امنی است بسیار متفاوت است و در عوض فقط می‌تواند برای آنلاک کردن گوشی استفاده شود و برای پرداخت‌های آنلاین یا جایگزینی امن برای رمز عبور مناسب نخواهد بود.

ال جی برخلاف اپل به کاربران اجازه می‌دهد تا قسمتی از صفحه نمایش که در کنار فرورفتگی‌ها است را خاموش کنند و صفحه نمایش گوشی به‌صورت قدیمی روشن باشد.

22

LG G7 ThinQ یک گوشی اندرویدی با ظاهر بسیار مناسب است که انتظارات شما از یک پرچم‌دار را برآورده خواهد کرد، تجهیزاتی از قبیل حس‌گر اثرانگشت، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی، دکمه دستیار هوشمند (برای فعال‌سازی دستیار هوشمند گوگل)، مقاومت در برابر آب، دوربین مجهز به هوش مصنوعی برای ارتقای تصاویر گرفته‌شده و پردازنده قوی از جمله این امکانات هستند که انتظارات شما را برآورده خواهند کرد.

اما سوال اصلی این است که آیا این گوشی از iPhone X بهتر است یا خیر؟ افرادی که از شخصی‌سازی‌های بیشتر و راحتی بیشتر دستگاه‌های اندرویدی لذت می‌برند، قطعا LG G7 ThinQ را به iPhone X ترجیح خواهند داد.

نظر شما درباره گوشی LG G7 ThinQ چیست؟ آیا ناچ یا بریدگی بالای صفحه نمایش را که اخیراً بسیار فراگیر شده است، می‌پسندید؟ نظر خود را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

منبع: وب سایت شهر سخت افزار 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید