۱۷ خرداد ۱۳۹۷

با سری جدید از تلفن‌های هوشمند ال‌جی Q Stylus خلاق و مبتکر باشید

تلفن هوشمند ال‌جی Q Stylus مجهز به قلم الکترونیک با کاربری آسان و جای‌گیری راحت در کیف پول

ال‌جی به تازگی از سری Q Stylus، جدیدترین تلفن‌های هوشمند سری Q، با امکاناتی پیشرفته پرده برداشت. این تلفن‌های هوشمند از نوشتن روی صفحه گوشی توسط قلم الکترونیک با دست خط کاربر برخوردار است و می‌تواند کاربر خلاق‌تر و مبتکرتری پدید آورد. محصول جدید ال‌جی بر حسب بازار در مدل‌های Q Stylus+ ،  Q Stylus و Q Stylusα با مشخصات فنی متفاوت به بازارهای مختلف دنیا عرضه خواهد شد.

ال‌جی Q Stylus اصلی یک محصول مجهز به قلم الکترونیک با قیمتی مقرون به صرفه و راحتی و کارایی بیشتری فراتر از صفحه کلید است. سیستم هوشمند palm rejection (نادیده گرفتن برخورد کف دست با نمایشگر) به شما اطمینان می‌دهد که هرگز لمس کف دست شما با نمایشگر برای نوشته‌هایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. حتی وقتی نمایشگر خاموش باشد باز هم تشخیص و ضبط یادداشت‌های دست‌نویس امکان‌پذیر است؛ این قابلیت برای ایده‌هایی که فوراً به ذهنتان خطور می‌کند عالیست. قلم ال‌جی Q Stylus چیزی فراتر از یادداشت و دفترچه خاطرات است و می‌تواند تصاویر و فیلم‌هایی که گرفته‌اید را برای ایجاد گیف‌های متحرک شخصی سازی کند.

امکاناتی که ال‌جی Q Stylus دارد، به جز قلم الکترونیک، نظیر همان‌هایی است که در تلفن‌های هوشمند گران قیمت به کار رفته است؛ قابلیت‌هایی نظیر دوربین پیشرفته قابل رقابت با سری جی ال‌جی یکی از این ویژگی‌هاست. فناوری QLens در این تلفن هوشمند میان رده جست‌وجو و خرید آنلاین را به تجربه کاملاً جدیدی مبدل می‌کند. با ثبت تصویر یک محصول از طریق QLens می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد محل خرید آن کالا یا کالاهای مشابه کسب کرد. این فناوری آن قدر هوشمند است که می‌تواند تصویر غذا، مد، افراد مشهور و حتی مناظر را از هم متمایز کند و تشخیص دهد.

هوشمند شدن دوربین ال‌جی Q Stylus دلیلی برای قربانی کردن کیفیت تصویر نخواهد بود. این محصول از دوربین جلوی 8 مگاپیکسل و دوربین پشت 16 مگاپیکسل برخوردار است. قابلیت فوکوس خودکار تشخیص حالت (PDAF) می‌تواند 23 درصد سریع‌تر از فوکوس خودکار متداول عمل کند و حالت پرتره نیز سلفی‌های زیبا و شگفت‌انگیزی با  افکت بوکه ثبت می‌کند که حتماً برای شما جذاب خواهد بود.

LG-Q-Stylus-01

آنهایی که شیفته صدا هستند از صدای عالی و باکیفیت ال‌جی Q Stylus بدون شک لذت خواهند برد زیرا همان فناوری پیشرفته DTS:X در سری G و V با صدای فراگیر سه بعدی تا 7.1 کانال را در هنگام گوش کردن به موسیقی با هدفون ارائه می‌دهد. شارژ سریع با USB Type-C، رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و مطابقت با استانداردهای سخت‌گیرانه MIL-STD 810G ارتش امریکا از تلفن هوشمند ال‌جی Q Stylus یک لذت واقعی از این مبارز جاده می‌سازد. کلید هوشمند حسگر اثر انگشت در پشت گوشی نه تنها دسترسی راحت و امنی را فراهم می‌کند بلکه می‌تواند به عنوان کلید شاتر برای دوربین سلفی نیز عمل کند.

ال‌جی Q Stylus نمایشگر فلزی باریک و بزرگ 6.2 اینچ از نوع FHD+ FullVision با رنگ‌های روشن و وضوح باورنکردنی دارد که تجربه مشاهده بی‌نظیری را میسر می‌کند. ترکیب نسبت تصویر 18:9 در نمایشگر، شیشه مقاوم منحنی و پهنای بهینه بدنه ال‌جی Q Stylus را به یک تلفن هوشمند و میان رده‌ای راحت مبدل می‌کند که به راحتی در دست جای می‌گیرد.

عرضه ال‌جی Q Stylus به صورت محدود از همین ماه در امریکای شمالی و آسیا آغاز می‌شود و سپس در سه ماهه سوم امسال به بازارهای اصلی دیگر راه پیدا خواهد کرد. عرضه هر سه مدل از گوشی‌های Q Stylus در بازارها متغیر خواهد بود. قیمت و سایر جزییات خرید متعاقباً اعلام خواهد شد.

۳ نظر

حامد ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

با سلام یک سوال ایا ال جی واسه استایلوس ۳ اپدیت ۸ خاورمیانه دریافتی داره ؟

mt ۲ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

با سلام
میخواستم بدونم این محصول چه تاریخی در بازار ایران و باحدود چه قیمتی وارد میشود ؟

ماهي ۲ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

سلام یخچال مدل نکست ٢٨ فوت سفید،کی میاد؟؟
ممنون میشم جواب بدید قصد خرید دارم

نظر دهید