۱۳ خرداد ۱۳۹۷

تست صدا در ال‌جی G7 ThinQ: صدا ⁣را با قدرت تمام بشنوید و باور کنید!

بلندگوهای ال‌جی G7 ThinQ با ساختی منحصربه‌فرد، صداها را با کیفیتی بهتر از همیشه به گوش شما می‌رساند. 17 برابر رزونانس صدای بیشتر، نسبت به آخرین گوشی ال‌جی.

ال‌جی در گوشی G7 ThinQ از نوآوری‌هایی استفاده کرده است که این گوشی را در این حوزه بی‌رقیب می‌کند که یکی از آنها تعبیه بلندگوهای Boombox است.

برای اولین بار بلندگوهای Boombox در این گوشی به کار گرفته شده‌اند که فضای داخل گوشی را مانند اتاق طنین صدا کرده و صدای بم گوشی را دو برابر می‌کنند. بلندگوهای Boombox گوشی G7 ThinQ می‌تواند بدون نیاز به بلندگوی خارجی، صدایی با باس قدرتمند تولید کنند. وقتی گوشی G7 ThinQ را روی یک سطح صاف یا جعبه قرار دهید، گوشی از فضای تعبیه شد داخل گوشی برای ایجاد رزونانس به عنوان ووفر استفاده می کند تا قدرت باس صدا حتی بیشتر از قبل ‌شود.

c60f803c-2c7a-40fc-8890-5638719e4235

ال‌جی G7 ThinQ همچنین اولین گوشی هوشمند برای ارائه DTS:X همراه با صدا فراگیر سه بعدی و مجازی برای همه محتوا، تا ۷٫۱ کانال صوتی با هدفون میباشد.ال‌جی با وفادار ماندن به سابقه درخشان خود در زمینه تولید صدای باکیفیت، در گوشی جدید G7 ThinQ نیز از فناوری Hi-Fi Quad DAC استفاده کرده که می‌تواند صدای بسیار شفاف و باکیفیت برای عاشقان موسیقی را تولید کند. به خصوص وقتی در هنگام گوش دادن از هدفون‌های با امپدانس بالا همراه این گوشی استفاده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید