Quantcast
تیر ۴, ۱۳۹۷
June 25, 2018
22505_33276_1033

شرکت  LG Display محصولات روشنایی و نوپردازی جدید OLED خود را تحت عنوان برند لافلِکس (Luflex) در اواخر دسامبر سال گذشته (دی ماه ۹۶) معرفی کرد.

این شرکت سعی دارد با سرعت بیشتری محصولات روشنایی OLED (دیودهای ساطع‌کننده نور ارگانیک) را روانه بازار کند و به مرحله تجاری برساند.

شرکت LG Display منابع انسانی بخش تجاری روشنایی OLED شرکت LG Chem و تمام مالکیت حقوق معنوی آن را در سال ۲۰۱۵ خریداری کرد و از اواخر سال گذشته، به تولید محصولات روشنایی و نوپردازی OLED در کارخانه اوچانگ LG Chem در گامی، شمال استان گئونگ سانگ، مشغول است. کارخانه گامی اولین صفحات روشنایی OLED نسل پنجم (۱۲۰۰×۱۰۰۰ میلی‌متر) را تولید می‌کند. صفححات روشنایی OLED نسل پنجم بعد از برش خوردن به اندازه‌های مختلف در محصولات روشنایی گوناگون به کار می‌روند.

شرکت LG Display کارخانه اوچانگ را که از LG Chem خریده بود، در ماه مارس امسال، تعطیل کرد و پرسنل کاری و تجهیزات ساخت کارخانه اوچانگ را به کارخانه تولید صفحات روشنایی OLED در کارخانه گامی انتقال داد.

کارخانه گامی ۳۰ برابر بازده و بهره‌وری بیشتری نسبت به کارخانه نسل دوم صفحات روشنایی OLED (در ابعاد ۴۷۰×۳۷۰ میلی‌متر) در اوچانگ دارد که ماهانه ۴ هزار ورق تولید می‌کرد. شرکت LG Display تصمیم دارد تولید چراغ‌های OLED را با تضمین ظرفیت تولید ۱۵ هزار ورق در ماه تا پایان امسال افزایش دهد. این شرکت می‌گوید هدفش این است که فروش ۱۰ میلیارد وونی خود در سال گذشته را به ۱۰۰ میلیارد وون تا سال ۲۰۲۰ برساند.

شرکت LG Display به تازگی از محصولات روشنایی و نورپردازی OLED خود تحت برند لافلِکس (Luflex) پرده برداشته است. این شرکت قرار است در آینده بازار جهانی محصولات روشنایی را از طریق بازاریابی و همکاری با تولیدکنندگان تجهیزات روشنایی و نیز شرکت‌های الکترونیک خودرو در دست بگیرد. مخصوصاً این که خودروسازان آلمانی نظیر بی.ام. دابلیو، مرسدس بنز و آئودی در حال تولید فناوری‌هایی برای  بهره‌مندی از سیستم‌های روشنایی OLED در طراحی داخلی، خارجی و چراغ‌های خودروها هستند. هم اکنون، شرکت LG Display در حال مذاکره با ده خودروساز خارجی برای تأمین چراغ‌ها و صفحات روشنایی OLED است.

صفحات روشنایی OLED توسط شرکت LG Display تولید می‌شوند و به فروش می‌رسند اما شرکت ژاپنی پاناسونیک و شرکت اروپایی اوسِرام نیز به تازگی وارد این بازار شده‌اند تا با LG Display به رقابت بپردازند. به گزارش مرکز تحقیقاتی بازار (Ubi Research)، انتظار می‌رود بازار چراغ‌های OLED از ۲۵۱ میلیون دلار در سال گذشته به ۳۳۷ میلیون دلار در سال جاری و ۱٫۶۱۹ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۰ افزایش فروش داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو