۲۸ خرداد ۱۳۹۷

جدال برای کشف حقیقت: استیون جرارد در برابر آدم لالانا

  جدال دیدنی فوتبال بین استیون جرارد و آدم لالانا پرده از حقیقتی در نمایش رنگها در تلویزیون برداشت.

نمایشگرهای LCD نانوسل با بهره‌گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آنها تقریباً به اندازه یک نانومتر است رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، قابل مشاهده است. نمایشگر نانوسل با جذب امواج نور سرگردان و ایجاد رنگ‌های خالص‌تر و تمیزتر کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند. تلویزیون‌های نانوسل Super UHD ال‌جی رنگ‌های پایداری دارند و هیچ اختلاف رنگی برای آنهایی که درست جلوی تلویزیون نشسته‌اند و آنهایی که برنامه‌ها را با زاویه ۶۰ درجه مشاهده می‌کنند دیده نمی‌شود.

photo_2017-08-19_17-43-02نسل سوم تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی با فناوری Nano Cell واقعی‌ترین تصویر ممکن را نمایش می‌دهند و دقیق‌ترین و ریزترین جزییات را از هر زاویه دیدی ایجاد می‌کنند. این تلویزیون‌های جدید به وسیله فناوری Active HDR با Dolby Vision امکان مشاهده چندین فرمت HDR را میسر می‌کنند و به کاربر دسترسی به طیف وسیعی از محتوای HDR فوق‌العاده باکیفیت را می‌دهند.

LIN_SUPER_UHD_TV_20170929_SNS_Site_D_V2-e1508135942876

در ویدئوی زیر از دو بازیکن مطرح فوتبال خواسته شده است تا با تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی بازی کنند. خودتان مشاهده کنید و تفاوت تلویزیون نانوسل ال جی و تلویزیون‌های LCD معمولی را از نزدیک ببینید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید