۱۷ خرداد ۱۳۹۷

معرفی طرح مفهومی از نمایشگرهای تبلیغاتی و تجاری OLED شفاف جدید ال‌جی

ال‌جی چندین محصول جدید و مبتکرانه دیگر با کیفیت تصویر بی‌رقیب و طراحی شگفت‌انگیز به مجموعه کامل نمایشگرهای تبلیغاتی و تجاری OLED خود افزود.

شرکت ال‌جی در نمایشگاه InfoComm 2018، که از 6 تا 8 ژوئن برگزار می‌شود، جدیدترین پیشرفت‌های خود در فناوری OLED را با پرده‌برداری از نسل جدید نمایشگر OLED شفاف ال‌جی ارائه کرد. ال‌جی با سابقه خلاقیت طولانی در فناوری OLED، از یک نمایشگر 55 اینچ OLED شفاف برای اولین بار در نمایشگاه InfoComm امریکا پرده برداشت. این محصول حاشیه بسیار باریک، شکلی زیبا و پنل شفاف پیشرفته‌ای دارد که کاربران می‌توانند کیفیت تصویر OLED ال‌جی را بدون ایجاد مانع در دید سوژه‌های پشت پنل مشاهده کنند.

این محصول برای امکانی نظیر فروشگاه‌ها، مراکز تجاری و گالری‌های هنری ایده‌آل است که محصول پشت آنها قرار می‌گیرد و بدون افت کیفیت همراه با جلوه‌های ویژه نمایش داده می‌شود.

هم چنین، ال‌جی با معرفی سه نمایشگر OLED جدید دیگر تحول در سازه‌هایی با نصب پیشرفته ایجاد کرد تا کاربران بتوانند محتوایی غنی را در سال 2018 مشاهده کنند.

مهم‌ترین این نمایشگرها، نمایشگر جدید 65 اینچ OLED کاغذ دیواری (LG “Wallpaper” OLED display) با مدل 65EJ5E است که شیوه‌ای جدید از نمایش خیره‌کننده و بی‌مانند محتوا را ارائه می‌دهد. این نمایشگر، که قبلاً در ابعاد 55 اینچ و وضوح Full HD با 1920x 1080 پیکسل بود، اکنون در مدل 65EJ5E  ال‌جی به وضوح 4K Ultra HD با 3,840x 2,160 پیکسل ارتقا پیدا کرده تا جزییات واضح و دقیقی را مطابق با کنتراست رنگ بی‌نهایت و مشکی مطلق OLED ال‌جی ارائه دهد. این محصول با فرمت ظاهری که تاکنون غیرممکن بوده است به شکل منحصربه‌فرد OLED کاغذ دیواری با کمک یک براکت دیواری خیلی باریک و آهنربا روی دیوار به راحتی نصب می‌شود و طراحی آن قابلیت سفارشی شدن روی دیوار را دارد.

دیوار ویدئوی OLED ال‌جی (LG OLED Video Wall) با مدل 65EV5E از دیگر محصولات جدید ال‌جی در این نمایشگاه بوده که یک شاهکار هنری محسوب می‌شود و با کنتراست رنگ بی‌نهایت و مشکی مطلق، محصولی به شمار می‌رود که تا کنون نظیرش وجود نداشته است. این دیوار ویدئو با حاشیه باریک‌تر و همپوشانی قاب‌ها با کاهش حاشیه قاب می‌تواند از یک تا بی‌نهایت پنل در حالت افقی را کنار هم قرار دهد و یک تصویر کلی را به نمایش گذارد تا تصاویر به جای دیده شدن روی صفحه‌ای منقطع، روی نمایشگری یکپارچه نشان داده شوند. این نمایشگر 65 اینچ وضوح 4K Ultra HD با 3,840x 2,160 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 با زاویه گسترده و کاملی دارد که مشتریان بیشتری را در اماکن تجاری پیشرفته شامل موزه، لونژ فرودگاه و مراکز خرید به خود مجذوب می‌کند.

این نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی به OLED فریم باز ال‌جی (2018 LG Open Frame OLED) با مدل 55EF5E می‌پیوندند که شعاع انحنا را به 1000R در حالت افقی و عمودی افزایش داده، از وزن کاسته و وضوح را به Full HD با 1920x 1080 پیکسل در طراحی کم‌حاشیه 3.5 میلی‌متری رسانده است.

LG will showcase the highly-acclaimed LG OLED Canyon, which first made a splash by wowing attendees at CES® 2018 with its winding LG Open Frame OLED panels in convex and concave configurations. (PRNewsfoto/LG Electronics USA)

این محصول می‌تواند برای ایجاد گذرگاه‌های طاقدار، دیوارهای جالب یا آویز سقف و حتی تونل به کار رود. انعطاف OLED فریم باز ال‌جی به مشتریان قدرت  گنجاندن کیفیت تصویر شگفت‌انگیز OLED را در انواع سازه‌ها بدون در نظر گرفتن محیطی که در آن به کار می‌روند را فراهم می‌کند. ال‌جی در نمایشگاه InfoComm 2018 یک نسخه کوچک از دره مواج OLED Canyon، که اولین بار در نمایشگاه CES 2018 توسط ال‌جی ساخته شد و بسیار مورد شگفتی بازدیدکنندگان و تحسین رسانه‌ها قرار گرفت، را به نمایش گذاشت.

نمایشگر کاغذدیواری درون‌شیشه‌ای یا “In-Glass Wallpaper” ال‌جی و نمایشگر دوطرفه و منحنی کاشی‌وار OLED ال‌جی اولین محصولات جدید از این نوع بودند که به خانواده متنوع نمایشگرهای OLED تبلیغاتی ال‌جی در این نمایشگاه پیوستند. محصولات جدید ال‌جی برای استفاده در فروشگا‌ه‌ها و گالری‌های هنری برای زیبایی بیشتر و ارائه کیفیت تصویر حیرت‌انگیز ایده‌آل هستند.

غرفه ال‌جی در سالن مرکزی نمایشگاه InfoComm 2018 از ۶ تا ۸ ژوئن در مرکز همایش لاس وگاس منتظر علاقه‌مندان به صنعت نمایشگرهای تجاری و تبلیغاتی دیجیتال است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید