۲۲ خرداد ۱۳۹۷

نمایشگر OLED FullVision در ال‌جی +V30؛ آمیزه‌ای از زیبایی ظاهر و استحکام بالا

وقتی مشتریان به دنبال نمایشگر بزرگتر هستند اما دلشان نمیخواهد تلفن بزرگی داشته باشند که در دست گرفتنش عذاب آور باشد، نمایشگر FULLVISION یکی از گرایشات اصلی برای تولید تلفن های هوشمند کم حاشیه است.

فناوری OLED تحول بعدی در نمایشگر FULLVISION است که کیفیت، شفافیت و وضوح تصویر باورنکردنی را برای ارائه تجربه دیداری در این تلفن هوشمند به ارمغان می آورد.

تجربه دیداری غوطه‌ورکننده و وسیع نمایشگر در تلفن هوشمند ال‌جی +V30 با ۴٫۱۵ میلیون پیکسل در صفحه QHD+ OLED و ۲۸۸۰×۱۴۴۰ پیکسل بسیار بهتر و پیشرفته از نسل قبل شده است.

کیفیت تصویر عالی به لطف وجود فناوری انتشار OLED ایجاد می‌شود که سیاهی کامل و رنگ‌هایی با دقت بسیار بالا را از طریق طیف رنگ وسیع‌تر بازتولید می‌کند. با استفاده از الگوریتم‌های تصویر بهینه که حاصل سال‌ها تحقیق و توسعه ال‌جی بر روی OLED است، جلوه‌های دیداری در نمایشگر OLED تا ۱۴۸ درصد از فضای رنگ sRGB برای تصویر دیجیتال و ۱۰۹ درصد از فضای رنگ DCI-P3  برای سینمای دیجیتال فراهم می‌کند.

یکی دیگر از فواید فناوری OLED زمان پاسخگویی عملکرد آن به شمار می‌رود که ده‌ها برابر سریع‌تر از LCD است. این سرعت پاسخگویی پرشتاب و سریع تأثیر جا ماندن تصویر و سایه‌ها را به شیوه‌ای مؤثر و کارامد برطرف می‌کند؛ این قابلیت برای فیلم‌های اکشن و واقعیت مجازی یکی از معیارهای مهم به شمار می‌رود. فیلم‌ها و ویدئوهای سازگار در نمایشگر جدید ال‌جی با پشتیبانی از HDR10 تجربه خیره‌کننده و حیرت‌انگیز کاملاً جدیدی را ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید