۰۱ خرداد ۱۳۹۷

ارتقای سری Q از تلفن‌های هوشمند ال‌جی به امکانات هوشمندتر و پیشرفته‌تر با ال‌جی Q7

این تلفن هوشمند به دوربین جدید، صدای های-فای، رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و حسگر اثر انگشت به روز شده است.

امروز، ال‌جی 2018 LG Q7 را معرفی کرد؛ جدیدترین تلفن هوشمند میان رده از سری Q ال‌جی با امکانات ممتاز و ویژه‌ای که معمولاً در تلفن‌های هوشمند پرچمدار و گران‌قیمت‌تر یافت می‌شود. عرضه این محصول به بازارهای اصلی از اوایل همین ماه آغاز می‌شود و پس از آن وارد کشورهایی امریکایی و آسیایی خواهد شد.

ال‌جی Q6 که در سال 2017 عرضه شد، به دلیل برخورداری از تعادل هوشمندانه امکانات و ارزش‌های ممتاز که مهم‌تر از همه آنها اول بودن در کلاس خود به دلیل بهره‌مندی از نمایشگر 5.5 اینچ FHD+ FullVision با نسبت تصویر 18:9 در بدنه‌‌ای شیک، باریک، ظریف و بدون حاشیه بود توانست پایگاه طرفداران بزرگی را برای خود ایجاد کند. اکنون، ال‌جی Q7 بر پایه امکانات پیشرفته‌تری مانند حالت پرتره، فناوری QLens، صدایی با کیفیت های-فای، صدای فراگیر و سه‌بعدی DTS:X، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و حسگر اثر انگشت در پشت ساخته شده است. خانواده ال‌جی Q7 شامل سه مدل به نام‌های Q7+ ، Q7 و Q7 α می‌شود که آخرین مدل مجهز به رم 3 گیگابایت و رام 32 گیگابایت است.

ال‌جی Q7 از دوربین 5 مگاپیکسل در جلو با لنزی که زاویه فوق گسترده 100 درجه دارد (Super Wide Angle Lens) بهره می‌برد. این لنز می‌تواند مناظر وسیع‌تر و تعداد دوستان بیشتری را در کادر تصویر جای دهد. قابلیت جدیدی که در ال‌جی Q7 به کار رفته حالت پرتره است که به کاربران امکان می‌دهد تا سلفی‌های خود را با تصاویر پس‌زمینه مات بگیرند تا افکت بوکه خوشایندی را ایجاد کنند. با ال‌جی Q7، شیفتگان عکاسی هیچ لحظه‌ای را از دست نخواهند داد زیرا این تلفن هوشمند به قابلیت فوکوس خودکار تشخیص حالت (PDAF) در دوربین پشت مجهز شده که نسبت به فوکوس خودکار معمولی 23 درصد سریع‌تر است.

ال‌جی در Q7 جدید ویژگی QLens را نیز گنجانده است. این یک قابلیت هوش مصنوعی مفید برای دوربین است که تنها در تلفن‌های هوشمند پرچمدار و ممتاز ال‌جی وجود دارد. قابلیت QLens با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص تصویر به کاربران امکان می‌دهد تا از دوربین برای بهبود جست‌وجوی تصویر و خرید آنلاین استفاده کنند. با QLens می‌توان تصویر هر آیتمی را ثبت کرد و اطلاعاتی را در مورد مکان خرید آنلاین آن و همین طور پیشنهاداتی در مورد آیتم‌های مشابه دریافت کرد. فناوری QLens به جست‌وجوی تصویر می‌پردازد تا تصاویر منطبق یا مشابه از غذا، لباس، افراد مشهور یا مناظری نظیر ساختمان‌ها و مجسمه‌ها را پیدا کند.

LG-Q7-01

ال‌جی Q7 اولین تلفن هوشمند در این رده قیمتی است که به فناوری DTS:X تجهیز شده تا صدای فراگیر سه بعدی واقعی ارائه دهد. علاوه بر این، صدایی با حداکثر قدرت 7.1 کانال از طریق هدفون‌ها به کاربران امکان لذت بردن از سرگرمی‌های دلخواهشان در هر جا که هستند می‌دهد. تلفن هوشمند دیگر در این خانواده ال‌جی +Q7  است که به مبدل چهارگانه دیجیتال به آنالوگ های-فای (Hi-Fi Quad DAC) برای ایجاد صدایی غنی‌تر بدون اعوجاج و افت کیفیت در زمان متصل شدن با هدفون‌های باکیفیت مجهز است.

ال‌جی Q7 از طراحی شیشه قوس‌دار دو و نیم بعدی با لبه‌های گرد برخوردار است که باعث می‌شود این دستگاه خیلی راحت در دست نگه داشته شود و بتوان به سادگی با یک دست با آن کار کرد. بدنه فلزی و قاب پشت فلزی در Q7 می‌تواند استفاده خشن و بی‌ملاحظه کاربران پرتکاپو را تاب بیاورد زیرا به تأییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک تجهیز شده است.

ال‌جی Q7 از 14 آزمون MIL-STD 810G که توسط ارتش امریکا برای ارزیابی عملکرد تجهیزات در محیط‌های خشن طراحی شده با موفقیت عبور کرده است. فناوری شارژ سریع کوالکام می‌تواند باتری Q7 را طی 30 دقیقه به 50 درصد برساند تا کاربران آسایش بیشتری داشته باشند.

افزودن کلید پشت هوشمند به عنوان حسگر اثر انگشت مکملی برای تجربه ممتاز و پیشرفته در ال‌جی Q7 به شمار می‌رود. حسگر اثر انگشت در قاب پشت زیر لنز دوربین به راحتی جای گرفته است و نه تنها به کاربران امکان باز کردن ساده قفل گوشی را می‌دهد بلکه می‌تواند به عنوان کلید شاتر دوربین، ثبت اسکرین شات و کنترل نوار اعلان نیز عمل کند.

خانواده ال‌جی Q7 در سه مدل Q7+، Q7 و Q7α بر حسب منطقه و بازار عرضه خواهند شد. قیمت و جزییات خرید در زمان عرضه در کشور اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید