۰۲ خرداد ۱۳۹۷

اعطای مدال نقره به ال‌جی برای خلق تجسمی نوین از زندگی سبز شهری در نمایشگاه گل چلسی

شرکت ال‌جی با همکاری یکی از معماران کره‌ای مشهور و طراح فضای شهری به نام هوآنگ های-جونگ در نمایشگاه گل چلسی باغ اکوسیتی ال‌جی (LG Eco-City Garden) را به نمایش گذاشتند.  

این باغ از مجموعه فناوری‌های خلاقانه، دوستدار محیط زیست و همین طور لوازم خانگی شاهکار امروز ال‌جی تشکیل شده است. باغ اکوسیتی ال‌جی نشان می‌دهد که چطور افزایش وابستگی مشتریان به فناوری می‌تواند با مسائل زیست محیطی ناشی از سبک زندگی معاصر همزیستی داشته باشد و به کاهش آلودگی در فضاهایی که تراکم آلایندگی بالایی دارد کمک کند. باغ اکوسیتی ال‌جی به دلیل رویکرد متمایز و خلاقانه‌اش در ادغام فناوری با طبیعت در راستای هدف قرار دادن مشکلات محیط زیست شهری امروزه برنده مدال نقره از این نمایشگاه شد.

Chelsea-Flower-Show_02-1024x1014

نمایشگاه سالانه گل چلسی که وابسته به انجمن فرهنگی-کشاورزی و باغبانی سلطنتی است، امسال در ماه مه، در محوطه بیمارستان سلطنتی چلسی در لندن برگزار شد. این نمایشگاه اولین بار در سال 1913 به عنوان نخستین نمایشگاه برتر گل و چشم‌انداز باغ بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب کرد. در رخداد امسال، باغ اکوسیتی ال‌جی یکی از ده‌ها باغ نمایشی است که محوطه اصلی را در رقابت برای کسب جایزه پر می‌کند.

Chelsea-Flower-Show_03-819x1024

این دومین پروژه مشترک ال‌جی با هوآنگ محسوب می‌شود. اولین پروژه باغ هوشمند ال‌جی در سال 2016 در همین نمایشگاه گل چلسی بود که باز هم توانست مدال نقره را از آن خود کند. امسال، هوآنگ با ادغام فناوری اینترنت اشیای ال‌جی با مدل شبیه‌سازی‌شده از یک آپارتمان مدرن زندگی شهری پایدار را در معرض نمایش گذاشت. به عنوان مثال، هوآنگ از سیستم تصفیه هوای هوشمند ال‌جی که با برنامه کاربردی SmartThinQ در تلفن هوشمند G7 ThinQ  کنترل می‌شد در طراحی خود بهره برد.

Chelsea-Flower-Show_04-1024x683

Chelsea-Flower-Show_05-1024x683

این نمایشگاه نشان از تعامل نزدیک بین بتون، شیشه و محیط زیست سبز دارد. طرح کاشت طبیعت‌گرایانه این باغ نشان می‌دهد که چطور گل‌های وحشی، گیاهان چندین ساله و چمنزار آزاد و بی‌قاعده را می‌توان در یک باغ کنار هم آمیخت. سیستم کشاورزی شهری آکوآپونیک توانس یک مزرعه گیاهان و سبزیجات عمودی را با مواد مغذی تولیدشده توسط ضایعات ماهی پرورش دهد و تغذیه کند.

Chelsea-Flower-Show_06-1024x683

فضای زندگی این باغ یک مجموعه آشپزخانه ال‌جی سیگنچر (LG Signature Kitchen Suite) را به نمایش می‌گذارد که از لوازم خانگی توکار ممتاز و پیشرفته ال‌جی تشکیل شده است؛ لوازمی که از یخچال لوکس تا گاز رومیزی شیک ال‌جی سیگنچر متغیر است. به لطف وجود همکاری نزدیک ال‌جی با بوفی (Boffi)، سازنده ایتالیایی مبلمان و لوازم خانگی مرغوب و درجه یک، سوییت ال‌جی از کابینت گرفته تا در و کلیه لوازم منزل لمسی از متمایز و منحصربه‌فرد بودن را القا می‌کند و آمیزه‌ای از یک خانه لوکس و ارگانیک را به نمایش می‌گذارد.

Chelsea-Flower-Show_07-683x1024

فضای نشیمن آرامبخش به طور طبیعی در باغ آمیخته شده و تلویزیون SIGNATURE OLED ال‌جی، که باریک‌ترین تلویزیون در بازار امروز است، با آن همراهی می‌کند. این مکان از کف‌پوش پیشرفته و مواد سطح‌سازی شرکت خواهر LG Hausys به همراه شرکت DECOTILE ساخته شده است که ظاهری چشم‌نواز از چوب و سنگ را به رخ می‌کشد. علاوه بر این، سطح مستحکم آکریلیک HI-MACS شکل طبیعی و معاصر، عملکرد بالا، همراه با مقاومت در برابر پرتوی فرابنفش و ظاهری کلی یکدستی را برای این خانه نمادین به ارمغان می‌آورد. همچنین، نورپردازی LED شرکت LG Display بر حس و حال سورئال و مافوق طبیعی این باغ می‌افزاید تا اطمینان دهد این باغ نمایی سحرآمیز چه در روز و چه در شب دارد.

Chelsea-Flower-Show_08-1024x683

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید