۰۹ خرداد ۱۳۹۷

رنگ‌های ال‌جی G7 ThinQ در بازار ایران

جدیدترین تلفن هوشمند و پرچمدار ممتاز ال‌جی با مدل G7 ThinQ مجهز به نمایشگر روشن‌تر، دوربین فوق‌العاده بهتر، صدای بسیار بلندتر و امکانات هوشمند مصنوعی مفیدتر طی هفته‌های آتی وارد بازار ایران خواهد شد.

عرضه تلفن هوشمند G7 ThinQ به زودی در بازار ایران آغاز خواهد شد. این تلفن هوشمند در 4 رنگ زیبای آبی، مشکی، خاکستری و تمشکی گستره وسیعی از مشتریان با سلیقه‌های مختلف را مجذوب خود خواهد کرد. به جز رنگ تمشکی، بقیه رنگ‌های ال‌جی G7 ThinQ طی هفته‌های آتی در بازار ایران به فروش خواهد رسید.

ال‌جی G7 با پرسرعت‌ترین تراشه موبایل کوالکام اسنپدراگون 845 اجرا می‌شود و از نمایشگر بسیار روشن Super Bright Display برای نمایش رنگ‌های زنده و واضح و روشنایی یکهزار نیت، که حتی در روشن‌ترین نور محیط نیز قابل خواندن است، بهره می‌برد. نمایشگر 6.1 اینچ +QHDبا وضوح 1440×3120 پیکسل با نسبت تصویر 19.5:9 از نوع FullVision به نوعی در قاب گوشی جای گرفته است که به راحتی با یک دست می‌توان با آن کار کرد.

4

بلندگوی Boombox با محفظه رزونانس بزرگ دو برابر صدای باس قدرتمندتری نسبت به تلفن‌های هوشمند دیگر تولید می‌کند؛ حتی وقتی روی یک چوب یا سطح فلزی قرار بگیرد قدرت صدایش چندبرابر می‌شود.

دوربین جدید 8 مگاپیکسل در جلو و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسل در پشت به طرز چشمگیری کیفیت تصویر را بهتر می‌کند و لنزهای زاویه گسترده در پشت و جلو می‌توانند تعداد نفرات بیشتر و منظره وسیع‌تری را در قاب تصویر جای دهند. نکته جالب‌تر این است که قابلیت AI CAM (دوربین هوش مصنوعی) به صورت خودکار نماها را بر اساس موضوع سوژه بهینه می‌کند و دوربین بسیار روشن Super Bright Camera سوژه‌های کم‌نور را بدون ایجاد نویز یا دانه‌دار کردن تصویر تا چهار برابر روشن‌تر می‌کند.

ال‌جی G7 موتورخانه هوش مصنوعی در یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود. جی 7 اولین تلفن هوشمندی است که از کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant Key) برای دسترسی سریع و آسان به گول لنز و دستیار گوگل بهره می‌برد.

قیمت این تلفن هوشمند و زمان دقیق عرضه آن در کشور به زودی اعلام می‌شود.

۳ نظر

هادی ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ پاسخ

سلام خیلی ممنون،لطفا هر دو نسخه ی ۶۴ و ۱۲۸ رو وارد کنید.
ساعت هوشمند Watch Sport هم خیلی وقته هیج جای ایران پیدا نمیشه اونم وارد کنید.
یه قیمت تخمینی هم بزارید برای g7 حدودی بدونیم چند در میاد.
ممنون

hamed ۲۳ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

قیمت گوشی چنده و کی میتونم بخرمش

Bahare ۲۹ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

هنوز نیومده که :((
کاش یه قیمت حدودی بگین

نظر دهید