۱۰ خرداد ۱۳۹۷

ماشین لباسشویی LG TWINWash؛ نمودی از جلوه‌ ذات هنرهای زیبا و مدرن در فضای آشپزخانه ایرانی

وقتی به هنرهای زیبا می‌اندیشیم، کمتر هنردوستی ممکن است به کاربرد و پایداری اثر خلق‌شده بیاندیشد؛ در واقع، آن چه یک اثر هنری را از منظر زیباشناسانه به شاهکاری ماندگار مبدل می‌کند خود آن اثر است و بس. ایرانی‌های خوش‌ذوق با ذهن خلاق و هنرمند خود به هر چیزی که با هدف زیبایی‌شناسی بنگرند، به چگونگی تناسب آن اثر با محیط اطراف و البته کاربرد پایدار آن نیز فکر می‌کنند.

معماری و دکوراسیون خانه‌های ایرانی زاییده همین تفکر مبتکر و هنرمندانه ایرانی است که از دیرباز، تنها با نگاه با آثار باستانی و معماری ایرانی می‌توان به تقارن هندسی و تلفیق سحرآمیز خط و دایره‌هایی که طرح‌های اصیل و جاوید ایرانی را می‌آفرینند پی برد. این دید هنرمندانه و زیباشناسانه در جای جای هر خانه ایرانی، چه سبکی سنتی داشته باشد و چه مدرن یا آمیزه‌ای از هر دو، کاملاً مشهود است. با چنین نگرشی، ایرانیان اقدام به خرید لوازمی برای منزل خود می‌کنند که حقیقت و ذات هنری آنها و در واقع فلسفه وجودی‌شان با دکوراسیون خانه آنها از نظر اصول زیباشناسانه تطبیق داشته باشد.

02b969fd-6f9d-4f23-b9e7-e919140dc72b

یکی از این لوازم که تصمیم‌گیری برای انتخاب و خریدش ذهن بانوان ایرانی را همیشه مشوش می‌کند، ماشین لباسشویی است؛ بانوان ایرانی چه شاغل باشند و چه خانه‌دار، تمیزی و بهداشت برایشان در اولویت قرار دارد. تنوع در ماشین‌های لباسشویی با امکانات و فناوری‌های نوین تحت برندهای آشنا یا متفرقه ایرانی و خارجی در بازار مکاره این روزها نیز بر دشواری انتخاب یک ماشین لباسشویی با ملاک‌های مهم و تعیین‌کننده‌ای که مد نظر بانوان ایرانی است می‌افزاید.

 از جمله عواملی که در تصمیم‌گیری برای خرید یک ماشین لباسشویی جدید برای آشپزخانه‌های مدرن امروزی نقش دارد، علاوه بر فاکتورهایی نظیر عملکرد عالی و راندمان انرژی بالا، دوام بالای محصول، مصرف کم آب و ماده شوینده و صرفه‌جویی در زمان، طراحی ارگونومیک و زیبای بدنه و کاربری ساده و هوشمندانه است.

ال‌جی با ماشین لباسشویی جدید TWINWashTM خود که در بازار ایران عرضه کرده است، تمام این نیازها را تحت‌الشعاع قرار داده و علاوه بر اینها، قابلیت‌های نوینی را به این محصول جدید خود افزوده است که بی‌شک بانوان فهیم ایرانی با علم بر آنها، ماشین لباسشویی ال‌جی را انتخابی بی‌بدیل برای خانه ایرانی خود خواهند دانست.

c651c98e-5d43-46c2-8ba0-a889eef7a022

ماشین لباسشویی TWINWashTM ال‌جی اولین ماشین لباسشویی شوینده و خشک‌کننده صد در صد همراه با امکان شست‌وشوی همزمان ولی مجزای دو دسته لباس مختلف در دنیاست که به عنوان تحولی جدید و انقلابی در این صنعت نه تنها زندگی مشتریان ایرانی را بهتر کرده و سبک زندگی آنها را ارتقا می‌دهد، بلکه چهره آشپزخانه آنها را دگرگون کرده و جلوه‌ای مدرن با سبکی چشم‌نواز و پیشرفته برای این فضای پرتردد خانه به ارمغان آورد.

WM-G105DW-WM-GW2Mini_Opitimized_WaveWash-13092017-Desk

ماشین لباسشویی TWINWashTM ال‌جی با هدف دوام و زیبایی از طراحی مدرنی برخوردار شده و از کوچکترین قسمت آن تا جزئیات و مواد استفاده شده، در همین راستا به کار گرفته‌ شده‌اند. به دلیل بهره‌مندی از طراحی ارگونومیک ماشین لباسشویی TWINWashTM ال‌جی، کاربری آن بسیار ساده‌تر شده و دیگر هنگام کار با ماشین لباسشویی اصلی نیازی به خم شدن بیش از حد و وارد کردن فشار به کمر و زانوها نیست.

WM-G105DW_Ergonomic_D

دغدغه شست‌وشوی جداگانه لباس‌های رنگی، سفید یا مشکی و همین طور لباس‌های ظریف و حساسی از جمله لباس‌های زیر یا لباس کودک نیز برای مشتریان عزیز ایرانی از جمله عواملی بود که دیگر با ماشین لباسشویی TWINWashTM ال‌جی جایی برای این گونه نگرانی‌ها نیست. نوآوری‌های همیشگی ال‌جی با طراحی دو بخش جداگانه برای شست‌وشوی همزمان لباس‌ها ختم تمام این نگرانی‌ها بود؛ این نوآوری در طراحی برای اولین بار در دنیا توسط ال‌جی در صنعت ماشین لباسشویی به کار رفته است.

بانوان سخت‌پسند ایرانی که به سلامت خود و تک‌تک اعضای خانه اهمیت می‌دهند با ماشین لباسشویی TWINWashTM ال‌جی می‌توانند در دو محفظه جداگانه انواع لباس‌های خود را به صورت همزمان بشوید؛ یعنی در محفظه اصلی لباس‌های معمولی با حجم بیشتر و در محفظه کوچک یا مینی در پایین لباس‌های خاص با حجم کمتر. لباسشویی کوچک ولی قدرتمند و مدرن ال‌جی با موتور اینورتر دایرکت درایو خود با کمک فناوری شست‌وشوی WaveWashTM که الهام گرفته از شست‌وشو با دست برای لباس‌های حساس مثل لباس کودک و لباس های زیر است به راحتی و با کیفیت بالا نیازهای شما را بر طرف می‌سازد.

WM-G105DW_Separate_Wash_D

خلق دستگاهی مانند ماشین لباسشویی  TWINWashTM ال‌جی از دیرباز آرزوی همیشگی هر خانواده‌ای بوده است اما هیچ شرکتی جرأت و توانایی اختراع آن را نداشت. ال‌جی با قوه ابتکار خود در این محصول دو بارگذاری همزمان لباس با انجام برنامه‌های شست‌وشوی مختلف را تعبیه کرده است؛ همان ویژگی منحصربه‌فردی که با کمک فناوریTurboWashTM و شست‌وشو با سرعت بی نظیر فوق‌العاده از زمان شست‌وشو می‌کاهد و حجم عظیمی از لباس را با کم‌ترین میزان مصرف آب، برق و ماده شوینده و در عین حال با قدرت و کارایی بالا تمیز و بهداشتی می‌شوید.

وقتی از هیاهو و آلودگی صوتی شهر به خانه امن و راحت خود پناه می‌آورید، حتماً چیزی جز سکوت و آرامش نمی‌خواهید. ال‌جی این موضوع را نیز مد نظر قرار داده است. به همین علت، در لباسشویی‌های TWINWashTM ال‌جی با فناوری Centum SystemTM صدا و لرزش را به حداقل ممکن رسانده و میزان صدا را به 65 دسی بل کاهش داده است. دو موتور اینورتر دایرکت درایو با بهره‌گیری از قطعات محرک کمتر باعث افزایش عملکرد شستشو ولی بدون صدا، با کمترین میزان لرزش و بیشترین دوام می‌شود.

WM-G105DW_TurboWash_D_13022018

دقت و توجه به تمیزی، بهداشت و سلامت اعضای خانواده عوامل نگران‌کننده دیگری برای بانوان عزیز ایرانی است که ال‌جی با فناوری شست‌وشوی پیشرفته با بخار TrueSteamTM در ماشین لباسشویی ال‌جی  TWINWashTM آن را نیز برطرف کرد. این قابلیت ویژه باعث فعال شدن برنامه شست‌وشوی ضد آلرژی با کاهش ۹۹٫۹ درصدی مواد آلرژی‌زا، Steam Refresh  و Steam Softener می‌شود تا کیفیت زندگی خانواده ایرانی با حفظ سلامت محیط و عاری از مواد آلرژی‌زا بهبود پیدا کند.

برنامه شست‌وشوی Allergiene در این محصول می‌تواند با سه عملکرد خلاقانه همه مواد حساسیت‌زای متداول در خانه‌ها را از بین می‌برد:

  • ویژگی Allergen Sanitization به وسیله بخار به درون الیاف پارچه نفوذ کرده تا آن را کاملاً پاک کند.
  • ویژگی Allergen Dissolution از دمای بهینه برای حل کردن مواد حساسیت‌زا در لباس استفاده می‌کند.
  • ویژگی Allergen Removal نیز همه مواد آلرژی‌زا را طی مراحل آبگیری و آبکشی از بین می‌برد.

WM-G105DW_TrueSteam_D

بنابراین، ماشین لباسشویی جدید ال‌جی  TWINWashTM، علاوه بر مدرن و زیبا کردن فضای آشپزخانه ایرانی شما و تغییر سبک زندگی با بهره‌گیری خلاقانه از دو بارگذاری جداگانه لباس‌ها و در نهایت کاهش زمان شست‌وشو، مصرف انرژی، آب، مواد شوینده، دوام و پایداری بالا می‌تواند نهایت راحتی و آرامش را برای خانه شما به ارمغان آورد و شست‌وشوی هوشمندانه اما ساده، کارامد و سریع لباس‌ها را به شما بانوان ایرانی هدیه دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید