۰۲ خرداد ۱۳۹۷

مقایسه صدای ساندبار ال‌جی SJ9 در برابر یک سینمای خانگی

بلندگوی خطی SJ9 ال‌جی از فناوری Dolby Atmos بهره می‌برد تا تجربه نهایت صدای سینمایی را بازتولید کند و طراحی باریکش جلوه زیبا و باشکوهی به هر خانه‌ای بدهد.

این محصول برای ایجاد صدای قدرتمند و غنی مجهز به چندین بلندگوست و صدای دو بلندگوی قدرتمندش شنوندگان را از هر زاویه‌ای فرا می‌گیرد.

بلندگوی خطی SJ9 ال‌جی برای تمامی علاقه‌مندان به موسیقی طراحی شده است؛ از آنهایی که شیفته موسیقی هستند تا آنهایی که گهگاه به موسیقی گوش می‌دهند و برایشان حمل آسان و تنوع در کارایی در اولویت است.

این محصول صوتی جدید ال‌جی که مدتی است وارد بازار ایران شده فناوری‌های نوظهور و جدیدی را برای افزایش هماهنگی و یکپارچه شدن با تلویزیون‌های پیشرفته و ممتاز ال‌جی به کار گرفته و هدفش این است که مشتریان بتوانند هر جا می‌روند موسیقی مورد علاقه‌شان را با خودشان همراه داشته باشند.

SJ9

هر جای فضای سه‌بعدی که باشید، Dolby Atmos صدای همراه شماست. وقتی بالای سرتان باشد، صدایی واقعی و نفس‌گیر ایجاد می‌کند و شما را در تجربه حسی و غوطه‌ورکننده‌ای غرق می‌کند.

ال‌جی SJ9 مجهز به صدای ۴K است و با فایل‌های صوتی با کیفیت بالا سازگاری دارد تا صدا را مانند صدایی که در استودیوی اصلی ضبط شده به گوش شما برساند. قابلیت Upconverting کیفیت صدای استاندارد فایل‌های صوتی را به ۲۴ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز ارتقا می‌دهد تا جزییات صدا به خوبی برای هر قطعه موسیقی شنیده شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید