۲۰ خرداد ۱۳۹۷

وضوح بالای نمایشگر حتی در آفتاب شدید با ال‌جی G7 ThinQ

همیشه واضح ببینید!

با قابلیت SuperBright Display درگوشی‌های G7 ThinQ ال‌جی حتی در آفتاب شدید هم صفحه گوشی را واضح می‌بینید.

اولین چیزی که کاربران در هنگام کار با گوشی G7 ThinQ ال‌جی متوجه خواهند شد، نمایشگر ۶٫۱ اینچی QHD+ با وضوح  ۳۱۲۰×۱۴۴۰ پیکسل این گوشی است که از صفحه‌نمایش FullVision با نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ پشتیبانی کرده و حاشیه‌های صفحه‌نمایش را با ۵۰ درصد کاهش نسبت به مدل G6 به حداقل رسانده است.

این گوشی با بهره‌گیری از جدیترین فناوری صفحه‌نمایش ال جی یعنی نمایشگر Super Bright می‌تواند با میزان نوری با قدرت ۱۰۰۰ نیت و نمایش ۱۰۰ درصد رنگ DCI-P3 به راحتی در زیر نور خورشید دیده شود.

همچنین با توجه به نوع محتوا، نمایشگر می‌تواند در شش حالت مختلف تنظیم شود. حالت‌هایی شامل خودکار، کم‌مصرف، سینمایی، ورزشی، بازی و حرفه‌ای. در حالت خودکار، گوشی محتوای بازی یا عکس را بررسی کرده و میزان انرژی مصرف شده توسط نمایشگر را بهینه می‌کند. کاربر می‌تواند رنگ‌های تصویر را به وسیله تنظیم جداگانه میزان رنگ های گرم صفحه‌نمایش و RGB غنی‌تر کند.

5

صفحه‌نمایش دوم جدیدی که در این گوشی به کار گرفته شده است در هنگام تنظیم صفحه نمایش براساس کاربری و سلیقه کاربر، انتخاب‌های مختلفی را پیش روی او قرار می‌دهد. نمایشگر می‌تواند کاملا بسط پیدا کند و حالتی بدون حاشیه به گوشی بدهد و یا می توان آن را به سبک سنتی تر که در آن نوار اطلاع رسانی به طور کامل مشکی شده است تنظیم کرد. کاربران حتی می توانند نوار اطلاع رسانی را به یک رنگ دیگر برای شخصی تر کردن گوشی خود تغییر دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید