۰۳ خرداد ۱۳۹۷

پرده‌برداری از نمایشگر منعطف و شفاف 77 اینچ شرکت LG Display در نمایشگاه SID 2018

شرکت LG Display، از شرکت‌‌های زیرمجموعه گروه ال‌جی و تولیدکننده نمایشگرهای ال‌جی، از نمایشگرهای جدید خود در نمایشگاه انجمن بین‌المللی نمایشگرهای اطلاع‌رسانی 2018 (SID) پرده برداشت. این نمایشگاه از 22 تا 25 ماه مه در مرکز همایش لس آنجلس امریکا برگزار می‌شود.

شرکت LG Display نمایشگرهای پیشرفته و جدیدی مانند تلویزیون‌های دیودهای ساطع‌کننده نور ارگانیک یا OLED و نمایشگرهای اتومبیل و تلفن همراه را به همراه انواع دیگری از نمایشگرها در غرفه اختصاصی خود تحت شعار “سبک زندگی‌ات را نشان بده” یا (Display Your Lifestyle) به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه، شرکت LG Display برای اولین بار از یک نمایشگر منعطف و شفاف یا فرانمای 77 اینچ در حضور بازدیدکنندگان پرده‌برداری کرد. این محصول با وضوح UHD، میزان انتقال نور 40 درصدی و شعاع انحنای 80R برای اولین بار در دنیا توسط LG Display و در پروژه‌ای با حمایت دولت سال گذشته تولید شد.

شرکت LG Display از نمایشگرهای 55 و 65 اینچ UHD از نوع CSO یا crystal sound OLED (اولد با صدای کریستال) نیز پرده‌برداری کرد. این نمایشگرها قادرند از درون خود پنل صدا تولید کنند. مدل 65 اینچ در این نمایشگاه به عنوان “نمایشگر برتر سال” انتخاب شد.

این شرکت یک نمایشگر 12.3 اینچ با کیفیت QHD را به نمایش گذاشت که می‌تواند جایگزین داشبوردهای آنالوگ کنونی در خودرو شود و همین طور نمایشگر 16.2 اینچ دیگری را مخصوص مسافران در کنار راننده تولید کرد. علاوه بر این، شرکت LG Display  نمایشگر 14.3 اینچی را به عنوان مرکز اطلاع‌رسانی یا CID نیز بر پایه فناوری In-Touch انحصاری خود معرفی نمود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید