۱۶ تیر ۱۳۹۷

با ال‌جی G7 ThinQ، همیشه در دسترس باشید!

باتری 3000 میلی آمپر گوشی‌های G7 تا بیشتر از 15 ساعت مکالمه تلفنی شارژ نگه می‌دارد.


اگر اهل بازی با تلفن همراه هستید یا در طول روز مدام در حال استفاده از موبایلتان هستید، تلفن هوشمند ال‌جی G7 یک انتخاب خوب برای شماست.

گوشی G7 ThinQ ال‌جی، جدیدترین پرچم‌دار شرکت ال‌جی الکترونیکس، بازخوردهای بسیاری مثبتی دریافت کرده است. امکانات اصلی این گوشی از جمله صدا، باتری، دوربین و صفحه‌نمایش ارتقا پیدا کرده و در کنار قابلیت‌های هوش مصنوعی توانسته نظر رسانه‌های بین‌المللی را جلب کند.

آخرین چیپست شرکت کوالکام قدرت بی‌حد و حصر به گوشی ال‌جی می‌دهد و می‌توانید تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پلی‌استور را (لااقل تا چند سال بعد) به‌طور روان اجرا کنید. بخشی با مضمون هوش مصنوعی هم در مجموعه سخت‌افزاری اسنپدراگون ۸۴۵ قرار گرفته که به موبایل کمک می‌کند که رفتار شما را زیر نظر داشته باشد و بعد تنظیمات دستگاه را براساس استفاده کاربر تنظیم نماید.

a9fc9fa6-a465-45c2-bb22-57f9a85db84c

یکی از تاثیرات این قابلیت، بالا رفتن عمر باتری است که با غیرفعال کردن اپ‌های کم‌تر اجرا شده تحقق می‌یابد. در این عصر که مردم روزانه اطلاعات زیادی را دریافت و ثبت می‌کنند، پس نیاز به حافظه‌ای بیش از قبل در وسایل الکترونیکی داریم. ال‌جی نیز G7 ThinQ را به فضایی در حدود ۶۴ گیگابایت (در نسخه پایه) و ۱۲۸ گیگابایت (در نسخه اعلا) مجهز نموده است. در کنار این نیز، مقدار رم زیادی وجود دارد تا بتوانید به‌طور همزمان چند برنامه و بازی را بدون بروز هیچ لگی اجرا کنید.

باتری 3 هزار میلی‌آمپر ال‌جی G7 ThinQ قابلیت شارژ سریع نسخه ۳٫۰ را دارد و می‌تواند با نیم ساعت شارژ بی‌سیم، انرژی G7 را از صفر به ۵۰ درصد برساند.

ال‌جی G7 ThinQ تلفن هوشمندی با امکانات بنیادین قوی است اما چشمگیرتر از همه، امکانات کاربردی و همگام هوش مصنوعی در آن است که راحتی کاربر را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. ال‌جی اطمینان دارد که وقتی مشتریان فواید هوش مصنوعی در یک تلفن هوشمند را خودشان از نزدیک تجربه کنند، فوراً متوجه خواهند شد که چطور ال‌جی G7 ThinQ می‌تواند قعالیت‌های روزمره آنها را بهتر کند.

۳ نظر

h ۱۷ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

خب که چی؟!وقتی نمیفروشید چه فایده داره انقدر تبلیغ میکنید!

الکس ۱۷ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

کی می گه نمی فروشه فکر می کنم ظرف ۴ روز تو خود کره ۱۰۰ هزار تا g7 فروش رفتش

بهزاد صمدی ۱۷ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

سلام لطفا در زمینه آپدیت اندروید ۸ گوشی G6 سوال کنید
تا کی باید صبر داشته باشیم واقعا !
کمی اطلاع رسانی در مورد اپدیت هاهم داشته باشید

نظر دهید