۱۳ تیر ۱۳۹۷

بهترین اینورتر، اینورتر ال‌جی

راز اینورتر ال‌جی در بهترین لوازم خانگی دنیا: حداقل مصرف انرژی، حداکثر بازدهی و 10 سال ضمانت

ال‌جی به سختی در تلاش بوده تا به طور مداوم فناوری موتور اینورتر خود را بهبود دهد و این موتور منجر به بازده انرژی بیشتر و قابلیت‌های خیره‌کننده در عملکرد مجموع لوازم خانگی شده است.

فناوری مبتکرانه پنهان در این موتورها به ال‌جی کمک کرده تا در بازار لوازم خانگی پیشگام شود و ال‌جی بر این باور است که با ادامه تطبیق لوازم خانگی با نیازهای مشتریان، شرکت را در مسیری به سوی نتایج عالی‌تر هدایت می‌کند.»​

اینورتر ال‌جی، چه در ماشین لباسشویی و  یخچال به کار رود یا در دستگاه تهویه مطبوع هوا و مایکروویو، در تنظیم سرعت و چرخش موتور و کمپرسور بر حسب موقعیت نقش دارد و به صورت خودکار سرعت را متعادل می‌کند تا حداکثر خروجی کسب شود و با کمترین میزان مصرف انرژی و صداهای آزاردهنده نتایج بهتری به دست آید.

1

یخچال‌های ال‌جی مواد غذایی را به مدت طولانی‌تر تازه نگه می‌دارند زیرا فناوری اینورتر در حفظ دمای پایدارتر عملکرد بهتری دارد. فناوری اینورتر ال‌جی به ماشین لباسشویی ال‌جی امکان می‌دهد تا یک برنامه شست‌وشوی کامل را تنها با قدرت ۶۷ وات انجام دهد. اینورتر ال‌جی در دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی عملکرد سرمایش قدرتمند و ذخیره انرژی چشمگیری را تضمین می‌کند. فناوری اینورتر به مایکروویوهای ال‌جی توانایی تنظیم قدرت دقیق پخت را می‌دهد تا گرم کردن و یخ‌زدایی مواد غذایی سریع‌تر از قبل امکان‌پذیر شود.

lg-inverter-740x397-1

ویژگی‌های “حفظ انرژی” و “عملکرد بالا” توسط اینورتر ال‌جی در محصولات ال‌جی باعث می‌شود لوازم خانگی‌ ال‌جی به عنوان الگو در سکوی قهرمانی صنعت جهان بایستند. از نظر ال‌جی، اینورتر بهتر یعنی لوازم خانگی بهتر.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید