۰۹ تیر ۱۳۹۷

تجربه یک تابستان دلچسب و خنک در خانه شما با ال‌جی و وب سایت مسافرتی تریپ اَدوایزِر

تابستان امسال، ال‌جی و وب سایت مشهور TripAdvisor خانه شما را خنک خواهند کرد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که آثار هنری جدیدی را با مضمون “آفتاب خیس” برای تلویزیون‌های OLED و Super UHD ال‌جی سال 2018 ارائه کرده است. مشتریان می‌توانند با استفاده از حالت گالری در تلویزیون‌های ال‌جی خود از تصاویر فصلی زیبا و فعال‌سازی آن از طریق فرمان صوتی لذت ببرند.

منبع این تصاویر شریک جدید ال‌جی یعنی وب سایت مسافرتی جهانی TripAdvisor است. افرادی که تلویزیون‌های جدید OLED و Super UHD ال‌جی را خریده یا می‌خرند می‌توانند تنها با فرمان صوتی خود این تصاویر تابستانی زیبا و حیرت‌انگیز را در صفحه تلویزیون به نمایش دربیاورند.

LG-OLED-Gallery_01-1024x640

حالت گالری (Gallery mode) اولین بار در تلویزیون‌های OLED ال‌جی رونمایی شد و اکنون با آغاز سال جاری، در تلویزیون‌های Super UHD ممتاز و پیشرفته ال‌جی نیز تعبیه شده است. مناظر زیبا به ترتیب فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان به دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی امکان می‌دهد تا با کمک وب سایت TripAdvisor سفری خیالی به مشهورترین، بکرترین و حیرت‌انگیزترین اماکن دیدنی دنیا داشته باشند.

بیش از ده‌ها تصویر تابستانی از جزایر یونان تا کاراییب و بسیاری از مقاصد گردشگری دیگر در میان این گالری وجود دارد. تصاویر پاییز و زمستان با از راه رسیدن فصل‌های آتی به روز خواهند شد تا در مجموع، گالری کنونی را که شامل 50 عکس شگفت‌انگیز است کامل کنند.

LG-OLED-Gallery_02-1024x640

دسترسی به تصاویر جدید دیگر از این ساده‌تر نمی‌شود. تم “تابستان خنک” را فقط می‌توان با گفتن جمله “تابستان خنک را در گالری به من نشان بده” یا show me cool summer in Gallery پخش کرد تا پلت‌فرم هوشمند LG ThinQ فوراً تصاویر را به شما نشان دهد. این تم‌های تابستانی یک ویژگی افزوده برای تلویزیون‌های ال‌جی محسوب می‌شود که از نظر کیفیت تصویر شهرت جهانی دارد؛ تصاویری که قرار است پاهایتان را از روی زمین بلند کرده و شما را به سوی مکانی خیلی خیلی دورتر از جایی که هستید پرواز دهد. خودتان را به طور کامل در تعطیلات و خوش‌گذرانی غرق کنید، آب و هوای مکان مورد نظرتان را چک کنید، تصاویر آخرین باری که به آنجا سفر کرده‌اید را تماشا کنید یا به دستگاه‌های دیگر متصل شوید. تمام این کارها را می‌توانید از همان زمانی که صفحه نمایش تصاویر تابستانی را در معرض دیدگان شما قرار می‌دهد انجام دهید.

LG-OLED-Gallery_03-1024x803

از موسیقی اختصاصی این تصاویر لذت ببرید یا از طریق تلفن هوشمند و تبلت خود آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را با تصاویر تابستانی ادغام کنید تا تجربه‌ای واقعاً آرام‌بخش و بی‌نظیر را تجربه کنید. حتی می‌توانید با کمک فناوری یکپارچه‌سازی صدا با عنوان LG Sound Sync برای اتصال تلویزیون ال‌جی به بلندگوی بلوتوث یا سیستم سینمای خانگی بهره ببرید تا تجربه صدا را شگفت‌انگیزتر و غوطه‌ورکننده‌تر از همیشه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید