۳۱ تیر ۱۳۹۷

سیستم صوتی همراه FH2 ال‌جی؛ بلندگویی شبیه چمدان مجهز به دستگیره تلسکوپی و چرخ

دسته بلندگو  را بگیرید و موسیقی را با خود به هر جایی ببرید!

بلند گوی ال‌جی FH2 برای کسانی طراحی شده است که روز و شب‌شان با موسیقی گذشته و در هر موقعیتی گوش کردن به موسیقی را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهند. به همین خاطر، اگر این افراد چشمشان به اسپیکر مدل FH2 ال‌جی بخورد حتما شیفته آن خواهند شد، زیرا دیگر به معنای واقعی کلمه می‌توانند موسیقی را با خود به هرکجا می‌خواهند ببرند.

این مدل مثل چمدان‌های مسافرتی طراحی شده و با دستگیره تلسکوپی و چرخ‌های قرار گرفته در زیر آن می‌توانید به راحتی آن را جابه‌جا کنید. این اسپیکر قدرت صدای فوق‌العاده ۵۰ واتی دارد و در هر محیطی می‌تواند همه را در موسیقی غرق کند. باتری این دستگاه تا ۱۵ ساعت پخش موسیقی جوابگوست. همچنین مدل FH2 در مقابل قطرات آب مقاوم بوده و با قابلیت‌هایی نظیر کارائوکه می‌تواند اوقات خوشی برای شما فراهم کند.

موسیقی را با خود به هر جایی که دوست دارید ببرید. سیستم صوتی قابل حمل FH2 ال‌جی دارای دستگیره تلسکوپی و چرخ است، تنها کافی است که دستگیره دستگاه را بگیرید و موسیقی را با خود به هر جایی که دوست دارید، ببرید.

02_Built-in-Battery

باتری داخلی
از آغاز مهمانی تا آخرین لحظه، توانی را که برای پخش موسیقی به آن نیازمندید در اختیار دارید. باتری قابل شارژ این دستگاه، تا 15 ساعت پخش صوتی را پشتیبانی می‌کند.  (عمر باتری بسته به میزان استفاده متفاوت است)

03_Karaoke-Star

Karaoke Star
با برداشتن صدای خواننده به کمک یک دکمه، تقریباً هر نوع موسیقی را می‎توان به یک موسیقی بدون کلام کارائوکه تبدیل کرد. حتی می‌توانید گام موسیقی را عوض کنید تا به صدای شما هماهنگ شود.

04_Bluetooth-Audio-Streaming

پخش موسیقی از طریق بلوتوث
از طریق سیستم صوتی ال‌جی، با قابلیت پخش بی‌سیم موسیقی از طریق بلوتوث از موسیقی مورد علاقه خود که در دستگاه تلفن همراهتان ذخیره شده است، لذت ببرید.

05_Bluetooth_Stand_by

حالت آماده به ‌کار بلوتوث
بدون وقفه مهمانی را آغاز کنید. به محض ارسال موسیقی از طریق بلوتوث به سیستم آماده به کار، دستگاه به صورت خودکار فعال و موسیقی پخش می‌شود.

06_Multi-Bluetooth

اتصال به چند دستگاه بلوتوث

از سه دستگاه مختلف کنترل دستگاه را به دست بگیرید، می‌توانید به دوستان هم اجازه دهید موسیقی مورد علاقه خود را به سیستم ارسال کنند. این سیستم قابلیت اتصال همزمان به 3 دستگاه بلوتوث را دارد.

07_USB-Playback

پخش از طریق USB
می‌توانید با اتصال مستقیم حافظه ذخیره‌سازی USB به دستگاه، موسیقی دلخواه خود را پخش کنید.

08_FM_Radio
رادیو اف ام
از برنامه‌های رادیویی مورد علاقه خود لذت ببرید.

09_Sound_EQ

Sound EQ
صدای موسیقی خود را سفارشی کنید. پنل LED سیستم، مد صدای انتخاب شده را به شما نمایش می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید