۱۱ تیر ۱۳۹۷

طراحان دکوراسیون داخلی شیفته سری LG SIGNATURE​ شدند

ال‌جی سری جدید لوازم‌خانگی و تلویزیون پیشرفته LG SIGNATURE خود را در نمایشگاه مخصوص طراحان داخلی و چهره‌های سرشناس این حوزه به نام INDEXPO به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه که در باغ زیبای آریانا واقع در خیابان فرشته تهران برگزار شده بود، برترین شرکت‌های فعال عرضه‌کننده محصولات لوکس طراحی داخلی و آثار هنری، تجهیزات و مبلمان فضای باز، تجهیزات صوتی و تصویری، هوشمندسازی و متریال‌های تخصصی دیوار و کف‌پوش ها حضور داشتند و به نمایش آثار خود پرداختند و در طی برگزاری این نمایشگاه بالغ بر 3000 نفر از فعالان برجسته این عرصه از نمایشگاه و این محصولات بازدید به عمل آوردند.

IMG-20180618-WA0007

یکی از نقاط قوت تلویزیون کاغذ دیواری OLED W7 و لوازم‌خانگی پیشرفته و پریمیوم LG SIGNATURE طراحی بسیار زیبا و مینیمالیستی آنها است. امری که باعث می‌شود زیبایی محیط زندگی چند برابر شده و اتمسفر خانه کاملا دگرگون شود.

IMG-20180618-WA0017

ال‌جی برای به نمایش گذاشتن قدرت طراحی محصولاتش با همکاری چند شرکت دیگر در زمینه دکوراسیون داخلی، محیط خانه را به تلویزیون OLED W7 و لوازم‌خانگی هوشمند سری LG SIGNATURE مجهز کرده و قدرت انطباق و انعطاف این محصولات با طراحی مدرن روز را به نمایش گذاشته است. امری که در نهایت باعث استقبال زیاد متخصصان این حوزه شده و حس زیبایی‌شناسی آنها را برانگیخت.

IMG-20180618-WA0051

برند جدید محصولات شرکت ا‌ل‌جی LG SIGNATURE کاملا متفاوت از هرگونه تلویزیون و لوازم‌خانگی معمولی، آمده تا نفس تازه‌ای به خانه ایرانیان بدمد. نفسی پر از فناوری‌های پیشرفته و البته حس خاص بودن. تلویزیون، دستگاه تصفیه هوا و لوازم‌خانگی این برند همگی با توجه به کارکرد اصلی محصولی طراحی شده‌اند و هرگونه المان اضافه در طراحی آنها حذف شده است. این باعث شده تا سری LG SIGNATURE مثل آثار هنری شوند و زیبایی خاصی به هر محیطی ببخشند. حس هنری که از آینده آمده است. به علاوه فناوری‌های به کار رفته در این محصولات در سطحی متفاوت از تلویزیون و لوازم معمول خانگی و بوده و هرکدام از آنها به نوعی انقلابی در حوزه خود به پا کرده‌اند.

IMG-20180618-WA0057

طراحی این سری از محصولات ال جی برگرفته از الهامات طبیعت است، لباسشویی ای که از طرح قرص ماه کامل الهام گرفته و تصفیه هوایی که برگرفته از حس جنگل های بارانی است .

تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W با مدل W7 که در نمایشگاه INDEXPO همگان را مسحور جادوی خیره‌کننده نمایشگر خود کرده بود تمرکز خود را روی ذات و جوهره اصلی تلویزیون گذاشته است و تمام عواملی که حواس شما را در زمان تماشا کردن و شنیدن  پرت می‌کند حذف شده‌اند.

این محصول یک تلویزیون فوق‌العاده است و به گونه‌ای طراحی شده است تا بهترین گزینه برای شما باشد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W به صورتی روی دیوار نصب می‌شود که حتی سایه‌ای مشاهده نخواهید کرد. این مدل به گونه‌ای در فضای دیوار خود را جای می‌دهد که انگار پنجره‌ای به دنیای دیگر است و می‌توانید حسی فراتر از دیدن و شنیدن  تجربه کنید.

کیفیت تصویر عالی و صدای غنی بهترین لحظات را برای شما می‌سازند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W با قابلیت‌هایی نظیر Dolby Vision و Dolby Atmos اولین تلویزیون در نوع خود به شمار می‌رود. با وجود کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده این مدل می‌توانید محیط سینمایی ویژه‌‌ای در کمال راحتی در خانه خود تجربه کنید. همچنین با وجود قابلیت مورد علاقه فیلم‌سازان یعنی Dolby Vision ، بیش از ۱۷۰ هزار ساعت در قالب فیلم‌های با استاندارد زمانی دو ساعت ساخته شده است. به علاوه صدای Dolby Atmos کل فضای موجود را فرا می‌گیرد. با این قابلیت می‌توانید از وضوح صدای باورنکردنی و عمق صدای غنی لذت ببرید. این ویژگی شکوه خاصی به فضای شما بخشیده و  با صدای فراگیر ۳۶۰ درجه تمام حس‌های شما برانگیخته می‌کند.

IMG-20180618-WA0072

تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W که از طراحی فوق باریک و سبک Wallpaper بهره برده و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد توانسته جوایزی نظیر « برترین نوآوری» در نمایشگاه CES 2017 را کسب کند. تمام توجه مصرف‌کنندگان به تلویزیون LG SIGNATURE OLED  سری W معطوف شده است و حتی متخصصان به خاطر فناوری و طراحی عالی آن تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

علاوه بر طراحی های خاص، این دسته از محصولات دارای بالاترین تکنولوژی های موجود در محصولات خانگی و تلویزیون هستند. تمامی محصولات LG SIGNATURE با برخورداری تکنولوژی IoT  (اینترنت اشیاء) قابلیت کنترل از راه دور در بستر اینترنت را به کاربران میدهند.

IMG-20180618-WA0049

برند LG SIGNATURE تمام نیازهای افرادی از جامعه را که همیشه به دنبال جدیدترین و پیشروترین گزینه‌ها برای خانه‌شان هستند، برآورده می‌سازد. گزینه‌ای که زیبایی، حسی بی‌همتا و تجربه‌ای عالی ارائه می‌کند. مواردی که انجامشان فقط از عهده LG SIGNATURE برمی‌آید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید