۰۶ تیر ۱۳۹۷

معرفی 5 تیم برگزیده پروژه تحقیقاتی ال‌جی ‌چلنجر امسال  

طی مراسمی که به تازگی در هتل آزادی تهران و در حضور مدیران ارشد ال‌جی، گلدیران و اصحاب رسانه برگزار شد، مسابقه بزرگ ال‌جی چلنجر بعد از یک سال رقابت تنگانگ پنج تیم برگزیده سال گذشته، بالاخره برنده جایزه 12 هزاری خود را شناخت.

1S1A6440

علاوه بر این، در طی این مراسم از میان 15 تیم دعوت‌شده و منتخب بین 30 تیم مرحله نیم‌نهایی، 5 تیم فینالیست نیز که به تازگی از طرح تحقیقاتی خود دفاع کرده بودند معرفی شدند. بنابراین، این مراسم میزبان 20 تیم ال‌جی چلنجر بود. در نهایت، بعد از سخنرانی مدیران ال‌جی علاوه بر تیم برتر دور اول مسابقه ال‌جی چلنجر، پنج تیم برگزیده دور دوم مسابقه نیز معرفی شدند.

1S1A5820

سری دوم مسابقه ال‌جی چلنجر بعد از استقبال پرشور دانشجویان ایرانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همین طور بررسی صد‌ها طرح، به مرحله داوری برای انتخاب 5 تیم نهایی رسید. 30 تیم برگزیده این گروه حدود یک هفته پیش طرح‌های خود و هدفشان از سفر را در حضور هیئت داوران ارائه داده بودند.

1 (1)

داوران این مسابقه آقایان دکتر بهروز زارعی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)، دکتر سروش صادق نژاد (عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر)، دکتر کیان جعفری (عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی) و همین طور در مرحله آخر، آقای مهندس کاوه مفتخری، مدیر بازاریابی ال‌جی و پروژه ال‌جی چلنجر از اعضای بلندمرتبه هیئت داوران در مسابقات ال‌جی چلنجر بودند.

1 (4)

این داوران که از دانشگاه‌های برتر کشور دعوت شده بودند، امکان‌پذیری و جذابیت طرح‌ها را بررسی کرده و در مراسم پایانی این 5 تیم برتر را معرفی کردند:

گروه ۳۷۷: سرگروه: سیدمهدی معنوی/ دانشگاه اصفهان، مهندسی معماری/ کاهش آلودگی هوا از طریق نمای ساختمان/ آلمان

3

گروه ۲۲۹: سرگروه: محبوبه متدین/ دانشگاه امیرکبیر، رشته مهندسی پلیمر/ بازیافت زباله‌های الکترونیک/ هلند

5

گروه ۲۳۰: سرگروه: فؤاد زارعی/ دانشگاه تهران، رشته مهندسی برق/ تاثیر شتاب دهنده‌ها بر اشتغال/  انگلستان

2

گروه  ۱۹۳: سرگروه: رفیع زاهدی/ دانشگاه امیرکبیر، رشته الکترونیک قدرت/ کاهش تلفات آبی از طریق پنل‌های خورشیدی شناور/ ژاپن

2

گروه ۳۵۲: سرگروه: علی سلیمانی/ دانشگاه علم وصنعت ایران، رشته مهندسی مکانیک/ آب شیرین‌کن خورشیدی فراصوت/ چین

1

ضمن تبریک بسیار برای این 5 تیم برگزیده، چلنجرهای امسال ال‌جی باید بدانند که بعد از سپری کردن سفر تحقیقاتی خود لازم است از اجرای پروژه در کشور انتخابی، با توجه به موضوع و طرحشان در حضور هیئت داوران دفاع کنند تا علاوه بر مزایای تحقیقاتی شانس خود را برای برنده شدن جایزه‌ نقدی به مبلغ 12 هزار دلار امتحان کنند.

1S1A5898

اعضای تیم سفر تحقیقاتی با توجه به طرح تحقیقاتی، ۲ هفته را به منظور فعالیت‌های تحقیقاتی در سازمان‌های دولتی، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای اجتماعی کشور انتخابی سپری خواهند کرد.

9

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید