۲۸ تیر ۱۳۹۷

نبض همه چیز در دست شماست!

فقط کافیست کولرهای گازی جدید ال‌جی را داشته باشید تا نبض سرما و گرمای منزل در دستان شما باشد.

اسکن هوشمند یک قابلیت جدید است که می‌تواند موقعیت مکانی شما را شناسایی کند و بر اساس آن جهت پرتاب باد و میزان خنکی را تنظیم کند.

دستگاه تهویه مطبوع هوای ال‌جی با استفاده از قابلیت اسکن هوشمند و صرفه‎جویی در مصرف انرژی موقعیت مکانی و جابجایی فرد شناسایی شده و بر اساس آن جهت پرتاب باد و میزان خنکی تنظیم می گردد.

با افزایش نرخ برق و گاز سال‌های اخیر میزان فروش محصولات با مصرف انرژی کمتر نیز افزایش یافته است. لذا کسب آگاهی بیشتر نسبت به ویژگی‌های این محصولات نیز ضروری است.اسکن هوشمند موجود در سیستم تهویه مطبوع ال‌جی می‌تواند موقعیت مکانی و فعالیت کاربر را شناسایی کند و میزان مصرف انرژی را کنترل نماید.

01_Smart-Scan-Energy-Saving

زمانی که وقتی کاربر حضور ندارد و اسکن هوشمند تشخیص دهد که اتاق خالی است، با تغییر سیستم به حالت دور فن پایین از اتلاف مصرف انرژی جلوگیری می‌کند و به صورت خودکار خروجی خنک‌کننده را کاهش می دهد. در این حالت، اجازه می‌دهد دمای داخلی افزایش پیدا کرده و این افزایش دما تا کاهش بیشتر مصرف انرژی ادامه یابد.

اسکن هوشمند یعنی جریان هوای راحت

این قابلیت باعث ایجاد جریان هوای مطلوب به صورت مستقیم و غیر مستقیم می گردد.

02_Smart-Comfortable-Airflow

فناوری اینورتر وی

شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی اینورتر توانسته 60 تا 73 درصد در مصرف برق صرفه جویی کند. فناوری نوآورانه اختصاصی Inverter V در کولرهای ال‌جی به تنهایی اجازه می‌دهد تا این دستگاه‌ها تا 73 درصد کاهش مصرف انرژی داشته باشند. قابلیت اسکن هوشمند (Smart Scan) با استفاده از فناوری حسگر هوشمند (Intelligent Sensor) برای نظارت بر حرکت و فعالیت کاربران تهویه مطبوع، مصرف انرژی را تا ۱۳ درصد دیگر کاهش می‌دهد.

04_Inverter-V-Technology

نمایش میزان مصرف برق

با یک بار فشار دادن میزان مصرف انرژی بر روی کنترل، میزان برق مصرفی دستگاه در همان لحظه به شما نمایش داده می‌شود و با فشار مجدد دکمه، میانگین کل مصرف انرژی از زمان روشن بودن دستگاه برحسب کیلووات را نشان می‌دهد.

03_Energy-Display

حالت خواب عمیق

با فعال کردن این قابلیت از طریق کنترل دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی به صورت خودکار هر ۳۰ دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می‌دهد و در این فرایند در زمان استراحت، با افزایش ۲ درجه‌ای دما همراه خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید