۲۱ تیر ۱۳۹۷

واکنش گروه BTS به بلندگوی بوم باکس در ال‌جی  G7 ThinQ

قدرت صدای رعدآسای ال‌جی  G7 ThinQ اعضای گروه موسیقی BTS را حیرت‌زده کرد!

از هفت عضو هنرمند BTS، صدایی به بلندی صدای ال‌جی  G7 ThinQ نمی‌رسد. صدای این گوشی با بلندگوی بوم باکس عالیست و با داشتن این تلفن هوشمند پرچمدار دیگر نیازی به استفاده از بلندگوهای بلوتوث برای لذت بردن از موسیقی نیست!

ارتش طرفداران گروه موسیقی BTS در گوشه و کنار دنیا با تماشا و اشتراک‌گذاری ویدئوهای ال‌جی G7ThinQ در پلت‌فرم‌های آنلاین عشق و ارادت خود را به این گروه ابراز می‌کنند. هر کدام از این ویدئوها بر روی یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد در این تلفن هوشمند تأکید می‌کنند؛ قابلیت‌هایی نظیربلندگوی بوم باکس برای ارائه صدای شگفت انگیز بدون وجود بلندگوی جانبی، نمایشگر فوق العاده روشن Super Bright Display با بالاترین میزان روشنایی یکهزار نیت در صفحه نمایش IPS، عکاسی بسیار عالی در نور کم با دوربین فوق العاده روشن Super Bright Camera و دوربین هوش مصنوعی AI CAM که نماهای بهینه‌سازی شده و هوشمندانه‌ای را ثبت می‌کند.

0509b_-_btsxlg

بلندگوی قدرتمند بوم باکس (Boombox Speaker): برای اولین بار بلندگوهای Boombox در این گوشی به کار گرفته شده‌اند که فضای داخل گوشی را مانند اتاق طنین صدا کرده و صدای بم گوشی را دو برابر می‌کنند. بلندگوهای Boombox گوشی G7 ThinQ می‌تواند بدون نیاز به بلندگوی خارجی، صدایی با باس قدرتمند تولید کنند. وقتی گوشی G7 ThinQ را روی یک سطح صاف یا جعبه قرار دهید، گوشی از فضای تعبیه شد داخل گوشی برای ایجاد رزونانس به عنوان ووفر استفاده می کند تا قدرت باس صدا حتی بیشتر از قبل ‌شود.

۳۹ درصد قدرت بیشتر در صدای باس نسبت به ال‌جی G6: صدای باس را پرقدرت‌تر کنید؛ تجربه صدای ممتاز و بی‌نظیری که از صداس باس (بم) در LG G7 ThinQ دارید را قدرتمندتر کرده و تمام فضای اتاق را از صدا پر کنید.

۴ نظر

DONVIX ۲۴ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

بی تی اس بالاخره در ایران 🙂

jimin s.m ۲۷ دی ۱۳۹۷ پاسخ

کاشکی یه روز تو ایران کنسرت بزارن

jimin s.m ۲۷ دی ۱۳۹۷ پاسخ

من بی تی اس میخواااااممممممم

taetania ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ پاسخ

من عاشق بی تی اسم
لطفا گوشیا بی تی اس که مال الجی بیارین تو ایران
هرچی از بی تی اس که مربوط به الجی بیارین تو نمایندگی ها

نظر دهید