۲۳ تیر ۱۳۹۷

وب سایت سخت‌افزار: تست مقاومت گوشی ال‌جی G7 ThinQ

وب سایت سخت افزار: ال جی در اوایل اردیبهشت ماه از پرچمدار جدید خود، ال‌جی G7 ThinQ رونمایی کرد.

«این گوشی با ظاهری زیبا، از نظر مشخصات بسیار شبیه به دیگر پرچمداران بازار به نظر میاید. اما دوام و پایداری G7 ThinQ در برابر آسیب های فیزیکی چگونه است؟ این سوالی بود که زک از کانال یوتیوبی JerryRigEverything تلاش کرد تا مانند دفعات قبل پاسخش را پیدا کنید.»

«همانطور که در ویدئوی بالا (لینک دانلود) مشاهده می کنید، عملکرد گوشی ال‌جی G7 ThinQ در تست خراشیدگی صفحه نمایش در سطح 7 دچار خراش های جدی شد. قاب فلزی و حسگر اثر انگشت این گوشی هم نتوانست در مقابل این خراش ها مقاومت کند، اما بدنه شیشه ای پشت آن عملکرد خوبی داشت.»

maxresdefault

«پیکسل های آسیب دیده این گوشی در تست حرارت هم پس از مدتی به حالت طبیعی بازگشتند. در تست خمیدگی هم این گوشی بسیار عالی ظاهر شد و با وجود فشاری که از دو طرف به آن وارد شد میزان خمیدگی آن بسیار بسیار نامحسوس بود.»

«طراحی جدید و فوق‌العاده زیبای سری جی به ال‌جی G7 ThinQ با بدنه فلزی‌ ظاهری شیک، مدرن و دلربا می‌دهد که با شیشه Gorilla Glass 5 در پشت و جلو برای بهره‌مندی از دوام بیشتر تکمیل می‌شود. رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب در این گوشی مطابق با آزمون‌های MIL-STD 810G ارتش ایالات متحده امریکا طراحی شده است که عملکرد تجهیزات و دستگاه‌های مختلف را در محیط‌های سرسخت و خشن ارزیابی می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید