۲۸ تیر ۱۳۹۷

ال‌جی G7 ThinQ از راه دور صدایتان را تشخیص می‌دهد

کلید دستیار گوگل یا Google Assistant که درست زیر دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است، به کاربران گوشی G7ThinQ ال‌جی دسترسی مستقیم به قابلیت‌های هوش مصنوعی را می‌دهد.

ال‌جی G7 موتورخانه هوش مصنوعی در یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود. جی ۷ اولین تلفن هوشمندی است که از کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant Key) برای دسترسی سریع و آسان به گول لنز و دستیار گوگل بهره می‌برد. کلید دستیار گوگل خیلی سریع‌تر و با مزاحمت کمتری در مکان‌های عمومی نسبت به گفتن عبارت “OK Google” عمل می‌کند و شیوه‌ای آسوده برای انجام کارهای بیشتر نسبت به صدا کردن گوگل در گذشته به شمار می‌رود.

سیستم تشخیص صدای خیلی دور (Super Far Field Voice Recognition) با عنوان اختصاری SFFVR می‌تواند فرمان‌های صوتی را از فاصله ۵ متری تشخیص دهد. ال‌جی G7  عملکردی دو برابر ساده‌تر از یک بلندگوی هوشمند خانگی دارد. هر جای اتاق که باشد به درخواست‌ها گوش کرده و به آنها پاسخ می‌دهد.

new-collaboration-between-bts-and-lg-g7-thinq_sub-img4

خیلی وقت‌های پیش می‌آید که شما هم مثل سوگا، یکی از اعضای گروه موسیقی BTS، حال تکان خوردن از جایتان را نداشته باشید. در چنین مواقعی ال‌جی G7 ThinQ با دستیار گوگل خود در خدمت شماست.

با قابلیت تشخیص صدا از راه دور (SFFVR) و میکروفون بسیار حساس این گوشی، Google Assistant می‌تواند صدا را تا فاصله ۵ متری تشخیص دهد و دستور بگیرد. در قابلیت SFFVR می تواند دستور صوتی را از دیگر سر و صداهای محیط مجزا کرده و گوشی G7ThinQ ال‌جی را تبدیل به جایگزینی قدرتمند برای بلندگوهای مجهز به هوش مصنوعی کند. به خصوص با توجه به اینکه این گوشی می‌تواند در زمانی که تلویزیون روشن هستند صدای شما را تشخیص دهد. همچنین باتوجه به اینکه دستورهای خاص صوتی برای Google Assistant در گوشی G7ThinQ ال‌جی تعریف شده‌اند، کاربران می‌توانند فقط با استفاده از صدا، کارهای بیشتری را انجام دهند.

bts_1525891433_ㅇ5

۱ نظر

امیر ۳۱ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

چه فایده…..
شما که نمیاریدش تو ایران

نظر دهید