۲۰ تیر ۱۳۹۷

با برنامه کاربردی LG Health سالم و تندرست باشید

فرار از فعالیت و ورزش ممنوع! شما می‌توانید از برنامه کاربردی LG Health که از پیش در گوشی G6 و خیلی از تلفن‌های هوشمند ال‌جی بارگذاری شده است برای پیگیری فعالیت‌های روزانه خود استفاده کنید.

این برنامه بی‌نظیر قدم‌های روزانه، دویدن‌ها یا مسیرهای مورد علاقه شما را نقشه‌برداری می‌کند. در این مطلب تصمیم داریم امکانات LG Health را با هم مرور کنیم.

⁣با فعال کردن اپلیکیشن LG Health در پوشه Essentials می‌توانید میزان ورزش روزانه‌تان را ثبت کنید. با استفاده از این اپلیکیشن برای حفظ تناسب اندام و سلامت خودتان تلاش کنید.
lg-health-app-ui
ضبط فعالیت‌های شما

اگر دوست دارید مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دویدن و اسکیت خود را ضبط کنید، برنامه کاربردی LG Health به شما کمک می‌کند. قبل از تنظیمات، بر روی آیکون مکان در نوار بالا یا گزینه Record track در منوی کشویی ضربه بزنید. این برنامه کاربردی از GPS و نقشه‌های گوگل برای ردیابی مسیری که انتخاب کرده‌اید استفاده می‌کند.

برنامه LG Health می‌تواند روی زمان سپری‌شده، کالری سوزانده، مسافت طی‌شده و سرعت متوسطی که هنگام طی مسیر ضبط می‌کند برای مشاهده بعد در گزینه Track list در منوی اصلی علامت بزند. اطلاعات فعالیت واقعی در چرخه روزانه شما حفظ می‌شود.

lg_health_main_screens

آماری از فعالیت شما

همان طور که قبلاً هم گفتیم، برنامه کاربردی LG Health فعالیت‌های روزانه شما را از لحظه‌ای که آن را روشن می‌کنید ضبط می‌کند.

گزینه Exercise stats همان جایی است که شما تاریخچه تمامی فعالیت‌های خود را مرور می‌کنید؛ این تاریخچه می‌تواند به روز، هفته، ماه یا سال نمایش داده شود. بر حسب نوع نمایشی که انتخاب می‌کنید به شما نموداری ارائه می‌شود که با مشاهده آن می‌توانید از نتیجه کالری‌هایی که سوزانده‌ یا قدم‌هایی که برداشته‌اید مطلع شوید. وقت شما به ماه، هفته یا سال نگاه می‌کنید شکلی از متوسط قدم‌ها یا کالری‌هایی که هر روز در آن بازه زمانی سوزانده‌اید ببینید.

اگر در آن بازه زمانی مسیری را ضبط کنید با کشیدن پیکان به منتهی الیه سمت راست از زمان و مکان آن آگاه می‌شوید. در هر زمان، می‌توانید با ضربه بر روی آیکون تقویم در بالا به روزی که در آن هستید بروید. اگر هم دوست دارید با به رخ کشیدن فعالیت‌های خود به دوستان خودنمایی کنید، بر روی آیکون منو در بالای سمت راست ضربه بزنید و آن را به اشتراک بگذارید. یک اسکرین‌شات به سرویس اجتماعی اشتراک‌گذاری منتخب شما پست می‌شود.

رتبه‌بندی

اگر شما از آن دسته خاصِ کاربران ال‌جی G6 هستید، می‌توانید با هم ارتباط برقرار کنید و در خود برنامه LG Health با هم مسابقه دهید. در این حالت، از خود سرویس‌های حساب‌ ال‌جی استفاده می‌شود نه گوگل تا محدودیت کافی ایجاد شود. اگر دوست دارید مسابقه دهید، این گوی و این میدان! اگر هم تک و تنها هستید، همیشه نفر اول و برنده اصلی خودتان هستید!

برنامه کاربردی LG Health یکی از برنامه‌های کاربردی خوبی است که بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند تا تناسب اندام و سلامت خود را حفظ کنند. استفاده از این برنامه به ضرر شما نخواهد بود. باور کنید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید