۱۳ تیر ۱۳۹۷

با دوربین ال‌جی Q6، لحظه به لحظه را ثبت کنید!

با قابلیت Grid Shot گوشی‌های Q6 ال‌جی، می‌توانید از مراحل مختلف کارهایتان عکاسی کنید و در یک قاب کنار هم قرار دهید.

مهم‌ترین ویژگی ال‌جی Q6 نمایشگر ۵٫۵ اینچ FHD+ Full Vision آن است. فناوری منحصربه‌فرد نمایشگر نه تنها بیشترین فضا را ارائه می‌دهد بلکه کاربری چند پنجره‌ای را هم تسهیل می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد تا نمایشگر را به دو پنجره مربعی شکل کامل تقسیم کنند که هم به شکل افقی و هم عمودی قابل مشاهده است.

ال‌جی Q6 میراث عالی ال‌جی در اپتیک را با خود به همراه دارد. این تلفن هوشمند دوربین سلفی با زاویه گسترده ۱۰۰ درجه دارد که به شیفتگان عکاسی امکان می‌دهد از گروه بزرگ دوستان و اعضای خانواده در یک شات و در کمترین زمان ممکن عکس بگیرند. تجربه کاربری بهبودیافته UX 6.0 ال‌جی در این دوربین امکان بهره‌مند شدن از نسبت تصویر ۱۸:۹ در نمایشگر FullVision را فراهم می‌کند.

M700A-White-32GB_Square-camera-mode_210817_D-e1507784251918

حالت عکس‌برداری مربعی؛ عکس مربع بگیرید و به اشتراک بگذارید

حالت دوربین مربعی Square Camera Mode با گرفتن عکس‌های مربعی که سایز مورد علاقه طرفداران شبکه‌های اجتماعی است و البته ادغام دو تصویر مربعی می‌تواند کلاژهای مربعی ایجاد کند.

با استفاده از حالت عکس‌برداری مربعی منحصر به فرد ال‌جی، عکس‌های جذاب‌تری را به اشتراک بگذارید. چهار حالت عکس‌برداری خلاقانه در خلق عکس‌هایی خاص به شما کمک می‌کند.

ال‌جی Q6 با این طراحی کمینه‌گرا و شیک عالی به نظر می‌رسد. این محصول هیچ برآمدگی ناخوشایندی در بخش دوربین ندارد و ظاهرش یکدست و صاف است. انحنای جذاب با گوشه‌های گرد بدنه با گوشه‌های نمایشگر مطابقت دارد. ال‌جی Q6 قاب شیک فلزی دارد اما هم سبک است و هم در برابر استفاده روزانه بسیار مقاوم و مستحکم‌تر.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید