۲۴ تیر ۱۳۹۷

با یک میانبر، دوربینتان را فعال کنید!

در گوشی‌های ال‌جی G6، می‌توانید با دو بار فشار دادن دکمه کم کردن صدا، دوربین را فعال کنید.

ال‌جی G6 تلفن هوشمند ممتازی است که راحتی کاربر را به سطحی جدید و پیشرفته ارتقا می‌دهد.

این تلفن هوشمند و پرچمدار کنونی ال‌جی گستره وسیعی از امکانات کاربرپسند را در دل خود گنجانده است که به کاربران کمک می‌کند تا خیلی راحت‌تر با گوشی خود کار کنند.

ال‌جی G6 دوربین‌هایی با زاویه گسترده در جلو و عقب گوشی دارد که خاص تلفن‌های هوشمند ال‌جی است. این دوربین‌ها امکانات زیادی در تجربه کاربری خود دارند که باعث می‌شود از نظر سادگی و راحتی استفاده و کار با دوربین ال‌جی G6 هیچ تأخیر و کندی را مشاهده نکنید.

یکی از این امکانات Camera Roll است که مشاهده و مرور نماها را خیلی راحت‌تر و سریع‌تر از می‌کند؛ قابلیت دیگر اضافه کردن نام، امضا یا هر عبارت دیگر روی تصاویر برای پست کردن در شبکه‌های اجتماعی است.

11-e1498021414257

علاوه بر این، قابلیت ساخت فایل‌های GIF باعث می‌شود فایل‌های تصویری و ویدئویی به فرمت رسانه‌پسند GIF درآیند. ویژگی دیگر این است که ال‌جی G6 قادر است روشنایی همه عکس‌ها یا صحنه‌هایی که دوست دارید را تطبیق دهد تا شما بتوانید بی‌نهایت راحت و سریع با یک انگشت عکس منظره مورد علاقه خود را ثبت کنید.

وقتی ال‌جی G6 دارید، دیگر لازم نیست از افراد سوژه خود بخواهید تا جایشان را تغییر دهند، به هم نزدیک‌تر شوند یا جای دیگری را برای ایستادن پیدا کنند تا همه چیز داخل کادر باشد.

lg-g6-great-job-on-the-bugs-overview-of-the-flagship-38-e1500107170620

کافیست بین تنظیمات زوایه دید استاندارد و واید یکی را انتخاب کنید. ال‌جی G6 با دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسل در پشت که لنزی با زاویه ۱۲۵ درجه واید یا گسترده دارد، نماهای پانورامایی ثبت می‌کند که دوربین‌های معمولی تلفن‌های هوشمند قادر به ثبت آن نیستند. ال‌جی G6 با تغییر یکپارچه در زمان زوم کردن و کوچک کردن بین لنزهای دوربین زوایه گسترده و استاندارد تجربه دوربین خارق‌العاده و منحصربه‌فردی را میسر می‌کند؛ حتی در زمان ضبط ویدئوهای ۴K.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۳_۱۴-۴۹-۱۱-e1498109176888

میدان دید وسیع ۱۰۰ درجه در دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل خود دارد و کاربران می‌توانند سلفی‌های تکی یا گروهی خود را بدون نیاز به مونوپاد ثبت کنند. علاوه بر این، دوربین زاویه واید یا گسترده از اعوجاج یا افت کیفیت لبه می‌کاهد؛ چیزی که در بیشتر تصاویر طبیعی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید