۲۴ تیر ۱۳۹۷

در می‌زنند…آینده با ال‌جی Smart ThinQ پشت در است!

لوازم خانگی هوشمند Smart ThinQ ال‌جی چیزی فراتر از پختن و تمیز کردن و کمک به تازه ماندن غذا دارند.

این لوازم برنامه‌ریزی برای یک وعده غذایی عالی را راحت‌تر می‌کنند، بر هر لحظه از آشپزی نظارت دارند، با سخت‌ترین لکه‌ها مبارزه می‌کنند… حتی وقتی فرسنگ‌ها از منزل فاصله دارید. لوازم خانگی هوشمند ال‌جی با قابلیت Smart ThinQ اتصال، راحتی و عملکرد را در هم ادغام می‌کند؛ طوری که تا کنون ممکن نبوده است. و چیزی که در گذشته ممکن نبوده اکنون امکان‌پذیر شده است!

Blogger_MARAPR18_01C_700x400

ویژگی‌های فناوری Smart ThinQ در عمل:

–         دسترسی هوشمند

لوازم خانگی خود را با برنامه کاربردی چندمنظوره Smart ThinQ ال‌جی برای تلفن همراه، هر جا و هر زمانی که دلتان خواست، کنترل کنید. با فرمان‌های ساده از طریق تلفن همراه، شما می‌توانید زمان برنامه‌های پیش‌شست‌وشو را تغییر دهید، حواستان به غذاهای موجود در یخچال باشد و حتی فرایند تمیزکاری خودکار در مایکروویو خود را بررسی کنید. ابتکار Smart ThinQ ال‌جی برای شما و خانواده شما کار می‌کند…. مهم نیست کجا هستید!

lg-smart-thinq-doorbin.info_

–         عیب‌یابی هوشمند

در زمانی که شما هر مشکلی با لوازم خانگی خود دارید، قابلیت عیب‌یابی هوشمند به شما در برطرف کردن فوری و مفید مشکلات کمک می‌کند. لوازم خانگی شما با انتشار اطلاعات صوتی می‌تواند با مرکز تماس ال‌جی از طریق تلفن ارتباط برقرار کند یا از طریق وای-فای به برنامه کاربردی گوشی هوشمند شما پیام می‌فرستد تا تشخیص و راهکارهای فوری و آسان ارائه شود.

–      کنترل صوتی با الکسا 

فناوری فرمان صوتی هوشمند الکسا (Alexa)، محصول شرکت آمازون، اکنون می‌تواند سیستم خانه هوشمند SmartThinQ ال‌جی را کنترل کند. علاوه بر این، حسگرهای کنترل از راه دور SmartThinQ با فناوری سفارش خودکار محصول Dash آمازون نیز سازگاری دارند. ال‌جی از یک پد اجرا برای معرفی اکوسیستم خانه هوشمند SmartThinQ به اروپایی‌ها استفاده کرد. این سیستم از سال آینده در دسترس مشتریان امریکایی قرار خواهد گرفت.

هاب بلوتوث SmartThinQ با استفاده از فناوری الکسای آمازون  می‌تواند به هر دستگاه یا لوازم خانگی SmartThinQ ال‌جی پاسخ دهد و آن را کنترل نماید. کاربر قادر است هاب را برنامه‌ریزی کنند تا طبق آن وظایف خود را انجام دهد. مثلاً ماشین لباسشویی مجهز به حسگر SmartThinQ سازگار با Dash که به آن متصل شده می‌تواند کاربر را از اتمام فرایند شست‌وشو مطلع کند و حتی سفارش مواد شوینده لباس از وب‌سایت آمازون بدهد.

SmartThinQ Catalogue KR MKT_1

–         سازگاری هوشمند

با اتصال هوشمند به اینترنت، به سادگی و به سرعت، می‌توان لوازم خانگی ال‌جی را برای پاسخ به نیازهای روبه‌تغییر خانواده سفارشی کرد. از کمک به شما در ایجاد یک غذای خوشمزه با مواد غذایی موجود در یخچال تا دانلود برنامه‌های خاص شست‌وشو، لوازم خانگی هوشمند شما برای بهبود زندگی پرمشغله شما بسیار فراتر از انتظار شما هستند.

LG-ThinQ-speaker

–         فناوری شبکه هوشمند Smart Grid

حفظ انرژی برای همه ما مهم است. فناوری شبکه هوشمند در همه لوازم خانگی هوشمند Smart ThinQ ال‌جی برای تشخیص زمانی طراحی شده است که میزان مصرف نیرو در منطقه شما به حداقل رسیده است. بنابراین، لوازم خانگی شما می‌توانند در سطح انرژی پایین‌تری کار کنند. البته فناوری Smart Grid هر جایی در دسترس نیست و ممکن است با همه سیستم‌های Smart Grid سازگاری نداشته باشد. این قابلیت نیازمند این است که شما انرژی خود را از شرکت برقی دریافت کنید که به Smart Grid مجهز باشد.

ویرایش​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید