۲۱ تیر ۱۳۹۷

در هوای سالم‌تر نفس بکشید!

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای Artcool و Next Pllus II ال‌جی با قابلیت یونیزه کننده و تولید بیشتر از 3 میلیون یون در هر دقیقه باعث از بین رفتن تمام ذرات آلرژی‌زا، ویروس‌ها و باکتری‌ها در محیط می‌شوند.

با این تکنولوژی متمایز، دیگر نگرانی بابت سلامتی هوایی که تنفس می‌کنید،‌ نخواهید داشت. علاوه بر این، و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس‌ها را هم یونیزه می‌کند.

سیستم‌های جدید تهویه مطبوع با داشتن تکنولوژی‌هایی نظیر فیلتر محافظ چندگانه و پلاس­مستر آیونایزر که به تایید سازمان‌های استاندارد بین‌المللی رسیده‌ می‌توانند تا 99.9 درصد باکتری‌ها، مواد حساسیت‌زا و ویروس های معلق در هوا را حذف کرده و تازگی و طراوت هوای خانه را تضمین کنند.

Global_ARTCOOL-DUAL-Inverter_2017_Feature_05_Ionizer_D

پلاسمستر آیونایزر در  Next Pllus II  و  Artcool ال‌جی 

فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از 3 میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند.

استریل بیش از 3 میلیون یون نه‌ تنها هوای در حال عبور از دستگاه تهویه هوا، بلکه مواد مضر و بوهای اطراف دستگاه را استریل می‌کند. ثابت شده که یونیزه‌ کننده بیش از 99 درصد از باکتری‌های اطراف را ظرف 60 دقیقه استریل می‌کند. (استریل بیش از 99.9 درصد از باکتری Escherichia coli  ظرف 30 دقیقه و بیش از 99.6 درصد باکتری Staphylococcus aureus  ظرف 60 دقیقه)

04_PlasmasteroG-Ionizer1

فیلتر محافظ چندمرحله ای با تکنولوژی 3M

با استفاده از تکنولوژی ال جی در فیلترهای 3M تمای ذرات آلوده با قطر بیشتر از 3 میکرون از بین خواهند رفت. فیلتر ۳M مولتی قادر است، تا ۹۹٫۹ درصد ذرات حساسیت‌زا، ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در فضا را از بین برده و هوایی کاملاً پاکیزه در محیط کاربر ایجاد کند.

Titan-inverter-filter

07_MULTI-Protection-Filter-Powered-by-3M-Tech

فیلتر محافظ دو گانه

این فیلتر قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از 10 میکرون را دارد.

05_Dual-Protection-Filter

تمیز کننده خودکار پلاسمستر

دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی است.

06_PlasmasteroG-Auto-Cleaning1

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید