۰۲ تیر ۱۳۹۷

سینما در خانه: ساندبار جدید ال‌جی SJ9 با قدرت فناوری Dolby Atmos

دستگاه‌های بلندگوی خطی یا ساندبار که علاوه بر برطرف کردن مشکلات قبلی و البته ارائه صدای فراگیر، قابلیت‌های دیگری نیز در اختیار مشتریان می‌گذارد. از جدیدترین محصولات سری ساندبار ال‌جی مدل SJ9 است که به تازگی وارد بازار ایران شده و با فناوری هیجان‌انگیزش صدا را از هر طرف به گوش شما می رساند.

ساندبار جدید ال‌جی، SJ9  قدرت فناوری Dolby Atmos را به کار می‌گیرد تا تجربه نهایی صدای سینما را  دوباره خلق کند و در عین حال طراحی براق آن، زیبایی و ظرافت را به هر خانه‌ای می‌آورد. برای خلق چنین صدای قدرتمند و ویژه‌ای، SJ9 به جدیدترین فناوری بلندگوهای چندگانه، شامل دو اسپیکر قدرتمند رو به بالا (up firing)، مجهز شده است تا شنوندگان در هر نقطه‌ای بهترین صدا را دریافت کنند.

قابلیت Dolby Atmos  صدای زنده‌ای تولید می‌کند که که می‌تواند در هر نقطه‌ای از فضای سه بعدی حتی فضای بالای سر پخش شود تا صدایی واقعی و نفس‌گیر را به صورت همه جانبه و پرشور خلق نماید. صداها  به وسیله پردازش فراداده‌های پیچیده به گونه‌ای منتشر می‌شوند که با توجه به قرار گرفتن مکان مخاطبان، از زاویه ای طراحی شده به گوش او برسند. محیطی که این محصول در آن قرار دارد در لحظه پردازش می‌شود تا هر صدا از محل خاصی خارج شده و صدا حتی از فاصله دور شنیده شود.

همچنین ال‌جی SJ9 به صدای ۴K مجهز شده است، (Hi Resolution Audio) با فایل‎هایی با کیفیت صدای بسیار بالا سازگار شده است تا صدایی را که در استودیوی اصلی ضبط شده را بازسازی نماید. به علاوه، ویژگی Sound Upconverting در SJ9، کیفیت صدای استاندارد فایل‌ها را به ۲۴bit/192Hz  افزایش می‌دهد تا جزئیات دقیق و ظریف هر آهنگ را افزایش دهد.

۱ نظر

منصوری ۲۱ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

خیلی وقته که ساندبار های الجی تو بازار موجود نیست

نظر دهید