۰۹ تیر ۱۳۹۷

منحصراً در تلفن‌های هوشمند ال‌جی: دسترسی به محتوای ویژه با مضمون گروه موسیقی BTS

یک خبر خوش برای طرفداران جهانی گروه کره‌ای و محبوب BTS

از حالا به بعد می‌توانید محتوای دلخواهتان را با مضمون گروه موسیقی BTS منحصراً در تلفن‌های هوشمند ال‌جی بیابید. این محتوا جدیدترین نوع همکاری ال‌جی با گروه BTS به شمار می‌رود که این روزها جزو باحال‌ترین گروه موسیقی پاپ در کره جنوبی هستند.

طرفداران این گروه می‌توانند محتوای BTS را به دو روش در اختیار داشته باشند:

آن دسته افرادی که تلفن‌های هوشمند ال‌جی مدل سال 2017 و 2018 را دارند می‌توانند بسته ارزشی گروه BTS را با عنوان BTS Value Pack از طریق فروشگاه اینترنتی ال‌جی (LG SmartWorld) دانلود کنند. بعد از دانلود بسته، طرفداران می‌توانند به هفت تم متفاوت دسترسی داشته باشند که هر کدام از آنها برای یکی از اعضای گروه اختصاص داده شده است. هر تم به طور کل رابط کاربری را از صفحه نمایش و منوها گرفته تا صفحه شماره‌گیر تلفن و خیلی چیزهای دیگر متحول می‌کند.

BTS_02

برای این که ظاهر گوشی بیشتر به سلیقه کاربر شخصی شود، قاب‌ اختصاصی و هوشمند این گروه (BTS Smart Case) نه تنها می‌تواند شکل و شمایل G7 ThinQ  ال‌جی را زیباتر کند بلکه به طرفداران گروه BTS امکان می‌دهد تجربه کاربری را به طور کامل سفارشی کنند. چنین چیزی امکان دارد زیرا این قاب از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تم‌ها را بر اساس پرطرفدارترین گروه کره‌ای در دنیا سفارشی نمایند.

BTS_03

طرفداران گروه موسیقی BTS با ال‌جیG7 ThinQ  و قاب هوشمند BTS قادر خواهند بود از میان هشت تم منحصر به فرد و ویژه گزینه دلخواه خود را انتخاب کنند. هر کدام از تم‌ها می‌توانند رابط کاربری را با پس‌زمینه متفاوت، طرح رنگ و حتی طراحی متمایز آیکون‌ها بر اساس شخصیت هر کدام از اعضای انتخابی گروه BTS دگرگون سازند.

BTS_04-1024x582

شما می‌توانید بسته ارزشی گروه BTS با نام BTS Value Pack را از طریق برنامه کاربردی LG SmartWorld در فروشگاه مجازی گوگل پلی دانلود کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید