۲۵ تیر ۱۳۹۷

پرتاب باد تا 20 متر! قدرت سرمایش Titan Big II ال‌جی نظیر ندارد

زحمت نکشید! هر چقدر هم که جلوی کولر آبی بنشینید باز هم خنک نمی‌شوید… فقط آب را هدر می‌دهید!!!

بهترین گزینه برای سپری کردن باقیمانده هرم داغ و تن‌سوز آفتاب در مناطق گرمسیری ایران خرید دستگاه تهویه مطبوع Titan Big II ال‌جی است.

دستگاه تهویه مطبوع Titan Big II ال‌جی با 265 میلی‌متر ضخامت باریک‌تر از محصولات رقیب و مثلثی شکل موجود در بازار است و بر خلاف رقبا که ظاهری نه چندان خوشایند دارند و با ضخامت زیادشان از دیوار بیشتر بیرون می‌زنند، طراحی شیک و زیبای کلاسیکی دارد که در هنگام عملکرد، داخل آن چندان به چشم شما نمی‌آید.

قدرت سرمایش این دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی 20 متر است. یعنی می‌تواند باد را تا 20 متر پرتاب کند. این طولانی‌ترین مسیر پرتاب باد است. در حالی که محصولات رقیب، با 14 متر تنها 70 درصد از قدرت پرتاب باد محصولات ال‌جی را دارند.

Titan-inverter

کمپرسور این محصول ال‌جی تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد در فضای باز  عمل می‌کند اما محصولات رقیب در دمای بالاتر از 54 درجه از کار کردن می‌ایستند. پس با دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی نگران گرمای ذوب‌کننده بیرون نباشید. در ضمن، این کمپرسور 5 سال ضمانت گلدیران را به عنوان حامی خود دارد.

از دیگر امکانات ویژه این محصول می‌توان به عملکرد کم صدا (39 دسی‌بل) و پرتاب باد در چهار جهت اشاره کرد. پس نگران به هم خوردن سکوت آرام‌بخش کویر نباشید و هر جای خانه که دوست دارید لم بدهید و از خنکای تابستان لذت ببرید.

Titan-big-inverter

دستگاه تهویه مطبوع Titan Big II ال‌جی 2 میلیون یون آزاد می‌کند که شما و خانواده‌تان را در برابر میکروب، باکتری، ویروس، گردوغبار و بوی نامطبوع محافظت می‌کند در حالی که دستگاه‌های مثلثی رقیب تنها 1.2 میلیون یون آزاد می‌کنند (40 درصد محصولات ال‌جی). اگر قرار است یک دستگاه تهویه مطبوع بخرید، چرا مدلی را انتخاب نکنید که برای سلامت شما و خانواده‌تان مفیدتر باشد؟

Titan-Biginverter

عملکرد و امنیت دستگاه‌ تهویه مطبوع ال‌جی توسط یک مؤسسه تحقیقاتی در کره به نام KIMM  یا Korea Institute of Machinery and Materials تأیید می‌شود در حالی که محصولات رقیب تأیید نمی‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید