۲۳ مرداد ۱۳۹۷

استایلرهای پیشرفته ال‌جی با فناوری تشخیص صدا و درب آینه‌ای در نمایشگاه IFA 2018

دو استایلر جدید ال‌جی استانداردهای نوینی در هوش مصنوعی و طراحی ایجاد خواهند کرد.

دو محصول جدید استایلر ال‌جی قرار است به زودی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شوند. دستگاه مراقبت از  لباس Styler ThinQ ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی و مدل Styler Mirrored Glass Door ال‌جی مجهز به درب شیشه‌ای آینه‌ای امکانات منحصربه‌فردی دارند که آسایش بیشتری برای کاربر فراهم می‌کنند و در عین حال لباس‌ها را تمیزتر، بهداشتی‌تر و شیک‌تر نگه می‌دارند.

کاربران می‌توانند با استفاده از فرمان صوتی Styler ThinQ را کنترل کنند و از قابلیت‌های بیشتر مدل Styler Mirrored Glass Door در خانه بهره‌مند شوند.

LG-Styler-ThinQ-02

 دستگاه مراقبت از  لباس Styler ThinQ و مدل Styler Mirrored Glass Door بالاترین سطح عملکرد و فناوری پیشرفته را نسبت به استایلر اصلی دارند. استایلرهای جدید با فناوری بخار TrueSteam لباس‌ها را تا 99.9 درصد از میکروب و باکتری موجود در لباس‌های روزانه دور کرده و آنها را تمیز و بهداشتی نگه می‌دارند. رخت‌آویز متحرک با تکان دادن لباس‌ها چروک و بودی بد آنها را از بین می‌برد و قابلیت خط اتوی شلوار می‌تواند هم چروک‌های شلوار را از بین ببرد و هم با ایجاد خط اتوی تیز آنها را شیک و مرتب نگه ‌دارد. قابلیت خشکشویی ملایم یا Gentle Dry نیز لباس‌های ظریف را سریع‌تر و ملایم‌تر خشک می‌کند.

LG-Styler-ThinQ-03

پلت‌فرم انحصاری هوش مصنوعی DeepThinQ ال‌جی در مدل Styler ThinQ کنترل بیشتر را از طریق تماس صوتی فراهم می‌کند. فقط کافیست بگویید “سلام ال‌جی” (Hi LG) تا استایلر فعال شود. با کمک همین فرمان صوتی نیز می‌توانید استایلر را خاموش یا روشن کنید یا برنامه نظافت مورد نظرتان را انتخاب نمایید، دنبال مشکل بگردید و حتی پیشنهاد بهترین برنامه نظافت لباس را از استایلر دریافت کنید.

استایلر آینه‌دار Styler Mirrored Glass Door با طراحی پیشرفته، امکانات زیاد و کارایی بهینه با هر دکوراسیون منزلی تناسب دارد. این محصول شیک و فوق‌العاده زیبا درب‌های آینه‌ای راحتی دارد که می‌تواند مکمل هر مبلمان و اتاقی باشد؛ علاوه بر این همان قدرت تمیز کردن عالی مدل ThinQ را در خود گنجانده است.

LG-Styler-Mirrored-Glass-Door

مجموعه متنوع استایلرها و دیگر ابتکارات ال‌جی در زمینه لوازم خانگی در نمایشگاه IFA 2018 از 31 آگوست تا 5 سپتامبر (در سالن 18مس برلین) به نمایش گذاشته خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید