۲۹ مرداد ۱۳۹۷

با تلفن هوشمند ال‌جی، کنترل کولر گازی و دیگر محصولات هوشمند ال‌جی را در دست بگیرید

یک همکاری متفاوت: با استفاده از اپلیکیشن Smart ThinQ در گوشی‌های ال‌جی و اتصال وای-فای می‌توان به‌جای استفاده از ریموت، کنترل دستگاه تهویه مطبوع هوا و دیگر لوازم هوشمند ال‌جی را به دست گرفت.

لوازم خانگی خود را با برنامه کاربردی چندمنظوره Smart ThinQ ال‌جی برای تلفن همراه، هر جا و هر زمانی که دلتان خواست، کنترل کنید. با فرمان‌های ساده از طریق تلفن همراه، شما می‌توانید زمان برنامه‌های پیش‌شست‌وشو را تغییر دهید، حواستان به غذاهای موجود در یخچال باشد و حتی فرایند تمیزکاری خودکار در مایکروویو خود را بررسی کنید. ابتکار Smart ThinQ ال‌جی برای شما و خانواده شما کار می‌کند…. مهم نیست کجا هستید!

در کولر های گازی مدل New Artcool از فناوری جدید با نام Smart ThinQ بهره برده شده است، که با استفاده از اتصال به اینترنت، امکان دسترسی به کولر گازی و اعمال تغییرات مختلف اعم از روشن و خاموش کردن دستگاه، تغییر حالت عملکرد دستگاه و … از راه دور بر روی دستگاه را برای کاربر ممکن می سازد.

Blogger_MARAPR18_01C_700x400-e1531631892774

هاب بلوتوث SmartThinQ با استفاده از فناوری الکسای آمازون اکنون می‌تواند به هر دستگاه یا لوازم خانگی SmartThinQ ال‌جی پاسخ دهد و آن را کنترل نماید. کاربر قادر است هاب را برنامه‌ریزی کنند تا طبق آن وظایف خود را انجام دهد. مثلاً ماشین لباسشویی مجهز به حسگر SmartThinQ سازگار با Dash که به آن متصل شده می‌تواند کاربر را از اتمام فرایند شست‌وشو مطلع کند و حتی سفارش مواد شوینده لباس از وب‌سایت آمازون بدهد.

LG-Smart-Ecosystem-Solution-to-Power-Groundbreaking-Home-of-the-Future-e1531631964395

جهت استفاده از این تکنولوژی هوش مصنوعی، برنامه Smart ThinQ  را از Play Store و یا App Store دانلود و بر روی گوشی کاربر نصب می کنیم . همچنین جهت اتصال به اینترنت و دستگاه، به یک روتر جهت ارتباط نیاز است.

rys-1-e1528702939433

در زمانی که شما هر مشکلی با لوازم خانگی خود دارید، قابلیت عیب‌یابی هوشمند به شما در برطرف کردن فوری و مفید مشکلات کمک می‌کند. لوازم خانگی شما با انتشار اطلاعات صوتی می‌تواند با مرکز تماس ال‌جی از طریق تلفن ارتباط برقرار کند یا از طریق وای-فای به برنامه کاربردی گوشی هوشمند شما پیام می‌فرستد تا تشخیص و راهکارهای فوری و آسان ارائه شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید