۱۷ مرداد ۱۳۹۷

با عضو جدید خانواده Q ال‌جی آشنا شوید: ال‌جی Q8 مجهز به قلم الکترونیک

شرکت ال‌جی به تازگی از تلفن هوشمند جدیدش در سری میان‌رده Q با مدل Q8 پرده‌برداری کرد.

این محصول امکاناتی نظیر تلفن هوشمند و پرچمدار V35 ThinQ دارد منتها قیمتش ارزان‌تر است. ال‌جی Q8 یک میان‌رده قدرتمند شبیه تلفن‌های پیشرفته محسوب می‌شود که نمایشگر بزرگ 6.2 اینچ از نوع FullVision دارد؛ نمایشگری که در آن حاشیه‌ها نسبت به مدل‌های سال گذشته بسیار باریک‌تر شده‌اند. بنابراین، ابعاد ال‌جی Q8 به حدی کاهش پیدا کرده است که ظاهرش بیشتر شبیه تلفن‌های 5.5 یا 5.7 اینچ به نظر می‌رسد و جوانب اضافی در آن تا حد بسیار زیادی حذف شده‌اند.

وضوح پنل انحصاری FullVision در این تلفن هوشمند پرقدرت به 1080×2160 پیکسل می‌رسد و از باتری 3300 میلی‌آمپر برای نیرو گرفتن با کمک سومین نسخه از فناوری شارژ سریع کمک می‌گیرد.

852_0002

ال‌جی Q8 ردپای گوشی‌های قلم‌دار سری استایلوس ال‌جی را دنبال می‌کند و به برای کار با برنامه‌های کاربردی به قلم الکترونیک مجهز شده است. این محصول برای مقاومت در برابر شوک، سقوط از ارتفاع، دماهای پایین، شوک‌های حرارتی و رطوبت تأییدیه MIL-STD 810G را کسب کرده است. برخورداری از رتبه IP68 در ال‌جی Q8 آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ایمن می‌کند. از دیگر امکانات مثبت در Q8 ال‌جی فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی لنز Q و صدای فراگیر DTS:X  و سه بعدی Hi-Fi Quad DAC است.

ال‌جی Q8 با تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ که چهار هسته پردازشی با کلاک هسته ۱.۸ گیگاهرتز دارد قدرت می‌گیرد. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس.دی تا 2 ترابایت ارتقا می‌یابد.

جدیدترین میان‌رده ال‌جی دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل با لنزهای زاویه عریض، PDAF و فلش LED دارد که با قیمت ۴۸۰ دلار در رنگ‌های آبی و مشکی به فروش خواهد رسید.

 امکانات ارتباطی در ال‌جی Q8 سال 2018 شامل اتصال USB-C، بلوتوث، مودم Wi-Fi 802.11 استاندارد و جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید