۰۹ مرداد ۱۳۹۷

جارو شارژی مخزن‌دار CordZero ال‌جی؛ مجهز به حسگر برای پیشگیری از برخورد با موانع

با CordZero Canister ال‌جی کارهای خانه را قدرتمند و بدون زحمت انجام دهید.

نمایشگاه CES 2017 شاهد پرده‌برداری از جاروهای شارژی پیشرفته و درجه یک CordZero در دو مدل بهبودیافته دستی (CordZero Handstick) و مخزن‌دار (CordZero Canister) بود. 

موتور اینورتر هوشمند و چرخه باد توربو و محوری برای ارائه قدرتمندترین مکش و قابلیت استفاده طراحی شده است. این جاروهای شارژی به مشتریان تجربه جدید از فناوری جاروی AERO SCIENCE ال‌جی می‌دهد.

جارو شارژی مخزن‌دار CordZero Canister امکانات متنوعی برای ایجاد تجربه آسان تمیز کردن دارد. موتو اینورتر هوشمند با کمک چرخه باد توربوی محوری در فناوری Axial Turbo Cyclone جریان باد را بهتر می‌کند و با باتری ۷۲ وات لیتیوم خود مکش قدرتمندی ارائه می‌دهد.

LG-CordZero-Canister-01-1024x1024-e1487230604179

جاروی مخزنی جدید ال‌جی به فناوری RoboSense™ ۲٫۰ پیشرفته ال‌جی مجهز است و به صورت خودکار کاربر را دنبال می‌کند و نیازی به کشیدن یا هل دادن کاربر نیست. سیستم تشخیص تصادم به صورت هوشمند موانع را تشخیص می‌دهد و با حسگری که در جلوی خود دارد از برخورد با آنها پیشگیری می‌کند.

این محصول نازل قدرتی و دسته‌ای دارد که بیشترین میزان تعادل و ارگونومیک را داشته و توسط US Ergonomics تأیید شده است. این ویژگی‌ها برای کاهش فشار در مچ و آرنج کاربر و افزایش کنترل و راحتی استفاده طراحی شده است. همچنین، سیستم فیلتراسیون ۷ مرحله‌ای از فیلتر HEPA 14 بهره می‌برد که ذرات بسیار ریز گرد و خاک و مواد حساسیت زایی را به دام می‌اندازد که جاروهای یگر از پس آن برنمی‌آیند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید