۰۸ مرداد ۱۳۹۷

سرمایش بیشتر با قدرت کمتر: هدیه کولرهای گازی ال‌جی به شما در تابستان داغ امسال

با قابلیت سرمایش یا خنک‌کنندگی سریع (fast cooling) در کولرهای گازی ال‌جی مدل ArtCool، در کمترین زمان ممکن خنک شوید.

این دستگاه می‌تواند با استفاده از سیستم خنک‌کنندگی سریع سرمایش سریع ایجاد کند.

اینورتر ال‌جی در دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی عملکرد سرمایش قدرتمند و ذخیره انرژی چشمگیری را تضمین می‌کند. دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی ۷۰ درصد برق کمتری مصرف می‌کنند و در عین حال، نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع معمولی که فناوری اینورتر ندارند، ۴۰ درصد سرعت بالاتری در خنک‌کنندگی محیط دارند.

مزیت مرموز موتورها و کمپرسورهای اینورتر نسبت به مدل‌های مرسوم کنترل دقیق سرعت است. اینورتر ال‌جی، چه در ماشین لباسشویی و  یخچال به کار رود یا در دستگاه تهویه مطبوع هوا و مایکروویو، در تنظیم سرعت و چرخش موتور و کمپرسور بر حسب موقعیت نقش دارد و به صورت خودکار سرعت را متعادل می‌کند تا حداکثر خروجی کسب شود و با کمترین میزان مصرف انرژی و صداهای آزاردهنده نتایج بهتری به دست آید.

9622d1a9-b294-4706-831a-56cf62041183

طبق اعلام ال‌جی سرعت خنک کردن کولرهای دوآل کول تا ۶۰ درصد از کولرهای معمولی بیشتر است، طراحی این کولرها به‌گونه‌ای است که هوای خنک به‌صورت مساوی در اتاق جریان می‌یابد و تفاوت دمایی در قسمت‌های مختلف منزل نخواهید داشت. جالب است بدانید دوآل کول به‌حدی قدرتمند است که توانسته درجه‌ی ISEER را از سازمان BEE در هند کسب کند؛ بدین مفهوم که دستگاه‌های مجهز به دوآل کول در گرم‌ترین نقاط با گرمای ۶۵ درجه نیز می‌توانند به‌خوبی کار کنند و به بهینه‌ترین شکل فضای مدنظر را خنک کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید