۱۶ مرداد ۱۳۹۷

قابلیت Comfort View در G7 ThinQ شما را از خستگی چشم نجات می‌دهد

با محبوب شدن نمایشگرهای دیجیتال، به ندرت می‌توان صبح‌ها عابران پیاده را در حال خواندن روزنامه یا کتاب دید. اما خواندن طولانی‌مدت با استفاده از صفحه‌نمایش‌های الکترونیک منجر به خستگی چشم می‌شود.

با گوشی الجی G7 ThinQ می‌توان نور صفحه گوشی خود را از آبی به زرد تغییر داد و لحظات دلپذیرتری را تجربه کرد. شما می‌توانید بدون هیچ زحمتی سایه‌ها و تون‌های آبی‌رنگ را که به مغز و بینایی شما آسیب می‌رساند حذف کنید و به راحتی بتوانید بعد از ساعت‌ها گشت زدن در شبکه‌های اجتماعی مختلف و بررسی ایمیل‌ها خواب راحتی داشته باشید. برای این منظور کافیست گزینه Comfort View را در منوی گوشی خود فعال کنید.

کاهش خستگی چشم گرایش جدید سازندگان تلفن هوشمند است تا به مشتریان این پیام را انتقال دهند که سلامت آنها برایشان اهمیت دارد.

با این که بهترین راهکار برای خستگی چشم‌ها استراحت دادن به آنهاست، ال‌جی قابلیتی را در G7 ThinQ به شما پیشنهاد می‌کند که با کمک آن می‌توانید هم مدت زمان بیشتری با تلفن هوشمندتان کتاب بخوانید و هم چشمتان خسته نشود.

قابلیت Comfort view نمایشگر را به صورت دستی با چهار حالت مختلف تنظیم می‌کند: کم، متوسط، زیاد یا سیاه و سفید- در این حالت می‌توانند نور آبی که دلیل اصلی خستگی چشم است را فیلتر کنند.

برای فعال کردن این قابلیت، باید به پخش تنظیمات بروید و گزینه تنظیمات نمایشگر یا Display را انتخاب کنید. در منویی که باز می‌شود باید گزینه Comfort view را انتخاب کرده و ضامن آن را به سمت On بکشید تا فعال شود. در اینجا، شما می‌توانید میزان کاهش نور آبی را مشاهده کنید و بر حسب نیاز خود آن را تغییر دهید. برای تنظیم نور آبی ۳ حالت می‌بینید که می‌توانید از بین آنها گزینه مناسب با شرایط خود را برگزینید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید