۳۰ مرداد ۱۳۹۷

هدست‌های جدید از سری پرطرفدار TONE ال‌جی مجهز به سرویس‌های گوگل ​

هدست جدید TONE Platinum SE مجهز به قابلیت ترجمه گوگل و دیگر امکانات هوش مصنوعی تنها با فشار یک کلید

جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات صوتی پوشیدنی و بی‌سیم ال‌جی در نمایشگاه IFA 2018 آلمان پرده‌برداری خواهد شد. هدست‌های TONE Platinum SE ال‌جی با مدل HBS-1120 مجهز به کلید اختصاصی دستیار گوگل و هدست TONE Ultra SE مدل HBS-835S با بلندگوی خارجی در صدر این محصولات جدید هستند.

هدست ال‌جی TONE Platinum SE یکی از جدیدترین مدل‌های سری TONE است که به دستیار گوگل و قابلیت ترجمه گوگل (Google Translate) با فشار یک کلید مجهز شده است. کاربران می‌توانند دستیار گوگل را بدون گفتن عبارت “اوکی گوگل” (OK Google) فعال کنند تا سریع‌تر به این قابلیت دسترسی داشته باشند و هوش مصنوعی پاسخگویی بیشتری داشته باشد. این ویژگی مفید در هنگام استفاده از سرویس‌هایی نظیر ترجمه گوگل آشکار می‌شود. بنابراین، دیگر به گفتن عبارت محرکی مانند اوکی گوگل نیاز نیست و برقراری ارتباط به زبان دیگر سریع‌تر و طبیعی‌تر از قبل خواهد بود.

LG TONE Platinum SE 02

مهندسان صدای ال‌جی با ساخت این هدست در واقع یک دستگاه هایبرید را تولید کرده‌اند که شامل یک میله تعادل و یک درایور داینامیک است؛ این ترکیب معمولاً در مانیتورهای درون گوشی توسط موسیقیدان‌های حرفه‌ای به کار می‌رود. بخش میله تعادل صدایی واضح با فرکانس بسیار بالا ایجاد می‌کند و درایور داینامیک صدای بم را تقویت می‌کنند. این هدست تنها 54.3 گرم وزن دارد و 350 ساعت در حالت آماده به کار یا استندبای خواهد ماند. هدست جدید ال‌جی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

LG-TONE-Platinum-SE-Colors

هدست جدید دیگر با نام ال‌جی TONE Ultra SE از بلندگوی مونوی خارجی علاوه بر گوشی برخوردار است. کاربران با استفاده از بلندگوهای خارجی قادر خواهند بود تماس تلفنی برقرار کنند و بدون حذف صدای محیط همچنان به آهنگ‌های دلخواه خود گوش دهند. این هدست برای آنهایی ایده‌آل است که می‌خواهند نسبت به صدای پیرامون خود هوشیار باشند. گوشی‌های این هدست از فناوری بلندگوی پیشرفته و چهارلایه بهره می‌برد که با استفاده از مواد مرغوب و درجه یکی مانند لایه پلیمر با غلاف فلزی قادر است صدای بالای واضح و صدای بم کامل‌تری را منتشر کند.

LG-TONE-Ultra-SE-Colors

هدست TONE Ultra SE ال‌جی با صدای JBL Signature Sound که فقط 44.1 گرم وزن دارد و 380 ساعت در حالت آماده به کار خواهد ماند در رنگ‌های آبی و مشکی به فروش می‌رسد.  هر دو هدست TONE Platinum SE و  TONE Ultra SE از میکروفون‌های دوگانه MEMS برخوردار هستند که صدایی فوق‌العاده واضح را منتشر کرده و از برنامه کاربردی Tone & Talk برای تلفن‌های هوشمند پشتیبانی می‌کنند.

کیم تای-جیون، رییس بخش دستگاه‌های همراه ال‌جی، می‌گوید: « ال‌جی محصولات پوشیدنی صوتی را با سری موفق TONE به بازار عرضه کرده و قرار است همچنان به ابتکارآفرینی در جدیدترین لوازم جانبی‌اش ادامه دهد. ما متعهد هستیم که محصولات صوتی پوشیدنی خیلی بهتری برای مشتریان سراسر جهان تولید کنیم.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2018 می‌توانند از 31 آگوست تا 5 سپتامبر 2018 با مراجعه به غرفه ال‌جی در سالن 18 شانس تجربه هدست‌های سری TONE را از نزدیک داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید