۱۴ مرداد ۱۳۹۷

آشنایی با تلویزیون‌های ارزان‌قیمت اما باکیفیت ال‌جی مجهز به امکانات پیشرفته

سری جدید LJ و LH از تلویزیون‌های ال‌جی برای خانواده‌هایی ایده‌آل هستند که نمی‌خواهند جیب خود را با خرید یک دستگاه تلویزیون گران قیمت و لوکس خالی کنند و دلشان می‌خواهد در ازای هزینه متوسطی که برای خرید تلویزیون می‌کنند از بیشترین و بهترین امکانات صوتی، تصویری و خیلی چیزهای دیگر بهره‌مند شوند.

تلویزیون‌های سری جدید LJ و همین طور سری قبلی LH ال‌جی که در بازار ایران عرضه شده‌اند و در ابعاد مختلف و باب سلیقه همه خانواده‌ها هستند در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران با قیمتی بسیار مناسب و امکاناتی پیشرفته و به‌روز به فروش می‌رسند. در نتیجه، این دو سری از تلویزیون‌ها به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، امکانات زیاد و قیمت مناسب از نظر میزان بالای تقاضا در ایران بی‌رقیب هستند .

مدل‌های جدید از سری  LJ و LH  از نوع LED هستند و با طراحی متالیک و صدای فراگیر مجازی​ ال‌جی در ابعاد گوناگون ۳۲، ۴۳، ۴۹ و ۵۵ اینچ عرضه می‌شوند. (به جز ابعاد 32 اینچ برای سری LJ).

medium07-e1479117879649

تلویزیون‌های سری LH همگی به کیفیت FULL HD با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل، پنل با کیفیت و مقاوم IPS، خروجی صدای ۲ کاناله، قدرت صدای ۲۰ وات، قابلیت DVB -T2، خروجی اپتیکال، ۳ ورودی HDMI و ۲ ورودی USB مجهز شده‌اند. (البته این امکانات در برخی مدل‌ها متغیر هستند).

امکانات کلی سری LJ از تلویزیون‌های ال‌جی شامل برخورداری از پلت فرم ساده و جذابwebOS 3.5 ، غنی‌سازی تمامی رنگ‌ها، کیفیت تصویرFull HD 1080p ، بهبود تمامی تصاویر با «ارتقا دهنده کیفیت تصویر» یا Resolution Upscaler، گسترش فضا با صدای Virtual Surround و تجربه دلپذیر Virtual Surround Plus، اتصال حافظه USB  و کابل HDMI برای مشاهده محتوا و همین طور بازی‌های داخلی می‌شود که اوقات فراغت شما را با کیفیت صدا و تصویر بسیار خوب پرشورتر می‌کند.

02_49_55LJ55_A_ColorMasterEngine-new-e1528713801377

اگر نمی‌خواهید پول زیادی بابت خرید تلویزیون بدهید، از اقشار متوسط جامعه هستید یا کیفیت تصویر و صدای خوب و نه خیلی پیشرفته و آن چنانی به همراه امکانات گوناگون مد نظر شماست، می‌توانید مدل‌های جدید از سری  LJو LH  تلویزیون‌های ال‌جی را برای خرید مد نظر داشته باشید.

  • LH51300 در ابعاد 32، 43 و 49 اینچ
  • LH54000 / به زودی
  • LH54100 در ابعاد 43 و 49 اینچ
  • LH54500 در ابعاد 55 اینچ
  • LH54550 در ابعاد 55 اینچ
  •  LH55500 در ابعاد 49 اینچ
  • LH6000 در ابعاد 43، 49 و 55 اینچ
  • LJ52100GI در ابعاد 43 و 49 اینچ
  • LJ62000GI در ابعاد 43 و 49 اینچ
  • LJ62500GI در ابعاد 55 اینچ
  • LJ52700GI در ابعاد 49 اینچ
  • LJ55000GI در ابعاد 43، 49 و 55 اینچ

لازم به ذکر است سری جدید LJ از تلویزیون‌های ال‌جی، بعد از سری قدیم LH ، در سال ۲۰۱۷ با کیفیت صدا و تصویر بهتر و امکانات و فناوری‌های بیشتر و پیشرفته‌تر وارد بازار ایران و در واقع جایگزین سری قدیمی‌تر LH شدند. این سری فاقد امکانات تلویزیون هوشمند و از نظر کیفیت تصویری و امکانات ارتباطی بسیار خوب هستند.

04_49_55LJ55_A_ResoulutionUpscaler-IR-e1528713863959

در حال حاضر، بیشترین فروش سری LH در بازار غیر رسمی یا واردات از مناطق آزاد مربوط به سایز ۳۲ اینچ است که حتماً حجم انبوهی از این مدل را در هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی، فروشگاه‌ها و غیره خواهید دید. قیمت کاملاً رقابتی این تلویزیون‌های ال‌جی حتی در قیاس با برندهای چینی، ایرانی و ترکیه‌ای موجود در بازار و همین طور طراحی بسیار زیبا و رنگ‌های جذاب مشکی‌شان، آنها را در زمره پرفروش‌ترین تلویزیون‌‌های بازار ایران قرار می‌دهد.

فراموش نکنید این تلویزیون‌ها از نظر ظاهری و طراحی بدنه بسیار به هم شبیه هستند و امکانات تعبیه‌شده در آنها نیز کم و بیش یکسان است. پس، آن چه عامل تعیین‌کننده برای انتخاب شماست ابعاد تلویزیون و تناسب آن با فضای داخلی اتاق نشیمن شماست.

برای بررسی بیشتر امکانات این محصولات و یافتن اختلافات جزیی آنها، می‌توانید به وب سایت ال‌جی و برای اطلاع از قیمت‌ها به وب سایت گلدیران مراجعه کنید.

۲ نظر

حسين ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ پاسخ

از مزایای تلوزیونهای ساده و ارزان قیمت ال جی این است که اولا سیستم عامل ندارند و بنا براین به غیر از بخش گیرنده دیجیتال نیاز به بروز رسانی ندارند دوم اینکه فناوری آنها در طول سالهای گذشته تغییری نکرده شایان ذکر است سری LH در سال ۲۰۱۶ و سری lJ دز سال ۲۰۱۷ عرضه و سری جدیدLK در سال ۲۰۱۸ جایگزین این دو سری موفق گردیده که در حال حاضر بصورت رسمی توسط گلد ایران عرضه نشده اما نمونه های وارداتی از سایر مبادی در حال حاضر در بازار موجود است تنها تفاوت سری جدید تغییر و عریض شدن پایه ها و قاب و جایگزینی لبه های منحنی با لبه های تیز در قاب تلوزیون می باشد از نظر فنی تغییر چندانی بین مدلهای فوق نیست فقط در سایز ۳۲ در سری lj وlk توان خروجب بلندگوها ۱۰ وات که در سری LHخروجی بلندگوها ۶ وات بود البته با افزایش قیمتها در سال جاری قیمت این سری های ساده هم چندان ارزان نیست البته تعداد محدودی از مدلها در این سریها که قیمت بالاتری هم دارند از قابلیت تلوزیون هوشمند برخودارند در سال گذشته و در سری LJ گلد ایران سایز ۳۲ اینچ را عرضه نکرد اما علی رغم این موضوع سری ۳۲ اینچ LJ شامل ۵۱۰ در زیر سری های T و U و v ( مانند LJ510T با رنگ قاب مشکی و سری ۵۲۰ با قاب نقره ای به پرفروش ترین تلوزیون ۳۲ اینچ در بازار ایران ( البته بدون گارانتی یا با گارانتی متفرقه ) تبدیل شد نوع طراحی در نظر گرفته شده برای این سری بنحوی است که در سایز کوچک جلوه بیشتری دارد و از نظر قیمتی ۳۲ اینچ ال جی ارزانترین مدل موجود در بازار البته با کیفیت عالی و امکانات خوب بود با توجه به اینکه در ایران بدلیل تجهیز خطوط تولید و اتمام موجودی قطعات مدلهای قدیمی تلوزیونها با تاخیر ۶ ماهه در نیمه دوم سال میلادی عرضه می گردند امیدواریم گلد ایران امسال اشتباه سال قبل را تکرار نکند و سایز ۳۲ این سری ارزان و محبوب با طراحی زیبا و کیفیت و امکانات مناسب را عرضه نماید قطعا حجم وسیع موجودی ۳۲ اینچ ال جی در فروشگاهها و مراکز خرید و آموزشگاهها و بیمارستانها اگر از چشم مسئولین گلد ایران پنهان مانده باشد در هتل های ۳ ستاره به بالا قطعا این سایز محبوب را دیده اند .

مصطفی سرلحیان ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ پاسخ

با سلام
ضمن تشکر از این معرفی به عرض می رسانم که جمله ی “این سری فاقد امکانات تلویزیون هوشمند و از نظر کیفیت تصویری و امکانات ارتباطی بسیار خوب هستند.” اشتباه هست و در بین مدل های گفته شده دستگاه های اسمارت هم وجود دارند.
مدل های زیر اسمارت هستند:
LJ62000
LH60000
LH59000
LJ55000
LJ62500

نظر دهید