۰۶ مرداد ۱۳۹۷

آشنایی کودکان با خودروهای برقی فقط در باغ علم کودک ال‌جی

در باغ علم کودک ال‌جی بچه‌های خود را با خودروهای برقی آشنا کنید.

گاز بدهید و با تمام سرعت رانندگی کنید. خودرویی که پشت آن نشسته‌اید به جای بنزین، با نیروی برقی که از انرژی خورشیدی تولید شده حرکت می‌کند.

پروژه باغ علم کودکان از مجموعه Science Hall شرکت ال‌جی الهام گرفته شده است. این مجموعه اولین بار در سال ۱۹۸۷ و به منظور آشنا کردن کودکان با علم در کره‌جنوبی افتتاح،  و تبدیل به مکانی برای بازی و در عین حال یادگرفتن علم و دانش برای آنها شده بود. این مکان به گونه‌ای طراحی شده بود تا با درگیر کردن کودکان با بازی و سرگرمی به آنها روش کارکرد وسایل مختلف و نحوه استفاده از آنها برای حفظ محیط زیست را یاد دهد.

اکنون سالانه بیش از دو هزار دانش‌آموز در کره از این مجموعه بازدید کرده و با جهان هیجان‌انگیز علم آشنا می‌شوند و بعد آنجا را با رویاهایی برای دانشمند و مهندس شدن و  بهتر کردن دنیای ما در آینده، ترک می‌کنند. این مرکز به اندازه‌ای روی کودکان تاثیر مثبت گذاشت که ال‌جی تصمیم گرفت نمونه آن را در ایران نیز راه‌‌اندازی کند و کودکان را با بازی و شادی، دانشمند کند!

photo_2017-10-22_11-21-561-e1508742455118

باغ علم کودک چهار فضای مستقل دارد و چهار داستان تعریف می‌کند:

یکی از بخش‌های جذاب در باغ علم کودک ال‌جی ‏‏«داستان شهر» است که بچه‌ها در آن یاد می‌گیرند چطور وسایل ارتباطی در شهر  به هم متصل می‌شوند. یا شما ‏وقتی با موبایل صحبت می‌کنید، نحوه اتصالش به چه شکل است. مفاهیمی شبیه به این را با دکورهای بزرگ و استفاده ‏از ابزارهای فناوری آموزش، و خودروهای الکتریکی به صورت ماکت به بچه‌ها نشان داده می‌شود.

علاقمندان برای بازدید از مجموعه می توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند:

تهران, میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران

۱ نظر

محمد ۸ مرداد ۱۳۹۷ پاسخ

سلام دختره من چهار سالشه آیا مجموعه شما مناسب سن ایشون هست و امکاناتی وجود داره که بچه خسته نشه؟؟

نظر دهید