۲۱ مرداد ۱۳۹۷

استریوی واقعی در بلندگوی بی‌سیم P7 ال‌جی مجهز به دو کانال مجزای صدا

برای اطمینان از تولید صدای استریوی واقعی، دو کانال مجزای صدا، یعنی چپ و راست در بلندگوی P7 ال‌جی مدل NP7550 تعبیه شده است. به این ترتیب، صدایی شفاف، واقعی و رسا برای فیلم‌ها و موسیقی‌ها تولید می‌شود.

جفت شدن دوگانه بلندگو

شما می‌توانید با اضافه کردن یک بلندگوی دوم، صدا را میان دو بلندگو تقسیم کنید تا صدای استریو از قبل هم واقعی‌تر و رساتر شود.

جفت شدن دوگانه بلندگو

باتری توکار

باتری قابل شارژ داخل دستگاه به شما اجازه می‌دهد که هر جایی بتوانید با صدای باکیفیت، به موسیقی‌های خود گوش فرا دهید. ویژگی مذکور در این بلندگوی قابل حمل، نگرانی شما را بابت تعویض باتری از بین می‌برد و با وجود ده ساعت دوام باتری در هر شارژ، زمان زیادی برای لذت بردن از آهنگ‌های محبوب خود خواهید داشت.

باتری توکار

بلوتوث

با این ویژگی، می‌توانید موسیقی را از گوشی خود یا دستگاه‌های سازگار دیگر، به‌صورت بی‌سیم به این دستگاه ارسال کنید و بدون هیچ کابل و دردسری موسیقی خود را در سرتاسر خانه پخش کنید.

بلوتوث

همگام‌سازی صدا

آیا دوست دارید به هنگام آماده شدن برای سر کار، به برنامه مورد علاقه خود در تلویزیون گوش دهید؟ کافی‌ست تلویزیون مجهز به بلوتوث خود را با بلندگوی موزیک فلو همگام کنید تا صدای تلویزیون اتاق نشیمن را در اتاق خواب خود داشته باشید.

همگام‌سازی صدا

چندنقطه‌ای

شما می‌توانید به‌راحتی گوشی، تبلت، کامپیوتر یا هر دستگاه مجهز به بلوتوث را به دستگاه متصل کنید و روی هر کدام که دوست داشتید، آهنگ خود را پخش کنید. به بیان دیگر، می‌توانید تا سه دستگاه را همزمان به دستگاه متصل کنید.

چندنقطه‌ای

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید