۱۵ مرداد ۱۳۹۷

ال‌جی G6 و بهترین تجربه ثبت لحظات در حرکت

گوشی‌های ال‌جی G6 با دوربین ۱۳ مگاپیکسل و فناوری پیشرفته لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) لرزش دست شما را بی‌اثر کرده و عکسی کاملا واضح ثبت می‌کند.

ال‌جی G6 دوربین‌هایی با زاویه گسترده در جلو و عقب گوشی دارد که خاص تلفن‌های هوشمند ال‌جی است. این دوربین‌ها امکانات زیادی در تجربه کاربری خود دارند که باعث می‌شود از نظر سادگی و راحتی استفاده و کار با دوربین ال‌جی G6 هیچ تأخیر و کندی را مشاهده نکنید.

کافیست بین تنظیمات زوایه دید استاندارد و واید یکی را انتخاب کنید. ال‌جی G6 با دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسل در پشت که لنزی با زاویه ۱۲۵ درجه واید یا گسترده دارد، نماهای پانورامایی ثبت می‌کند که دوربین‌های معمولی تلفن‌های هوشمند قادر به ثبت آن نیستند.

LG-G6-8-1

ال‌جی G6 با تغییر یکپارچه در زمان زوم کردن و کوچک کردن بین لنزهای دوربین زوایه گسترده و استاندارد تجربه دوربین خارق‌العاده و منحصربه‌فردی را میسر می‌کند؛ حتی در زمان ضبط ویدئوهای ۴K. میدان دید وسیع ۱۰۰ درجه در دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل خود دارد و کاربران می‌توانند سلفی‌های تکی یا گروهی خود را بدون نیاز به مونوپاد ثبت کنند. علاوه بر این، دوربین زاویه واید یا گسترده از اعوجاج یا افت کیفیت لبه می‌کاهد؛ چیزی که در بیشتر تصاویر طبیعی است.

۱ نظر

بهزاد صمدی ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ پاسخ

بهتره بجای این همه تبلیغات الکی راجب گوشی G6 کمی هم در مورد تاخیر اپدیت اندروید ۸ مطلب بزنید
کیفیتشون بخوره تو سرشون
کی اپدیت میدن برا ایران
اصلا قراهست اپدیت بشه ؟
بجای این همه تبلیعات الکی برید یه گزارش از اپدیتها بگیرید
تا کی بایدبشینیم عقب افتادن ال جی رو ببینیم
منکه عمرا گوشی جدیدم ال جی باشه بخاطر این ضعف نرم افزاری

نظر دهید